וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר/עכו ומכבי ת"א בגמר הפלייאוף

שתי סדרות חצי הגמר הסתיימו בסוויפ: הצפונים לא התקשו להביס את הפועל ירושלים, מכבי ניצחה 2:3 את הוד השרון

שתי סדרות חצי גמר פלייאוף ליגת העל בכדורעף הגיעו לסיומן הערב עם סוויפים של 0:3 (חמישי), אבל לכל אחת מהן הייתה דרך שונה בתכלית לעשות זאת.

אלכס אוסוקין שחקן הפועל מטה אשר. מגד גוזני
ממשיכים להוכיח את כוחם. אוסוקין/מגד גוזני

הפועל מטה אשר/עכו, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון ושלטה לכל אורך הליגה, סגרה את הסדרה מול הפועל ירושלים עם 0:3 קל (20:25, 16:25, 15:25). שלוש המערכות נפתחו בצורה צמודה, אך מטה אשר/עכו השתלטה עליהן.

"אני שמח שעברנו את המשחק בצורה חלקה ועכשיו אנחנו מתכוננים לסדרת הגמר. כל הכבוד להפועל ירושלים על העונה הטובה ובמיוחד לאוריה על הפרויקט המבורך שהוא מוביל בירושלים", אמר בסיום המאמן המנצח נעם כץ.

גיא בן גל ומרסלו סאקי הובילו את מטה אשר/עכו עם 12 נק' כ"א (סאקי 4 קיל בלוק, בן גל 3 אסים), סבה פכרז 11 (3 אסים), אלכס אוסוקין 8 (4 קיל בלוק), סלבה בצ'קלה 6, אריאל כצנלסון 3 וז'ניה דודוצ'קין 1.

אוריה כהן מאמן הפועל ירושלים סיכם את ההופעה הראשונה של הקבוצה בחצי גמר הפלייאוף: "השגנו את המטרות שלנו והגענו למקום שרצינו להיות בו. לשחק בפלייאוף צריך לדעת ולצערי, ההופעה שלנו בפלייאוף לא הייתה טובה. אני מקווה שבעונה הבאה נהיה באותו מקום ונשחק טוב יותר. כבר מחר נתחיל לעבוד על העונה הבאה".

מאמן מכבי תל אביב כדורעף, זוהר בר נצר. אדריאן הרבשטיין
גמר שמיני ברציפות. בר נצר/אדריאן הרבשטיין

בסדרה השנייה, אחרי שני ניצחונות חלקים של מכבי תל אביב על מכבי הוד השרון, הפעם הייתה דרמה. האורחים מהשרון ניצחו 20:25 במערכה הראשונה, הפסידו בתוצאה זהה בשנייה ועלו ל-1:2 מפתיע עם 18:25 בשלישית. הצהובים לא רצו להפסיד משחק ולהסתבך בסדרה וטסו ל-4:14 במערכה הרביעית בדרך ל-11:25 מוחץ. מכבי הובילה 11:13 בשובר השוויון, הוד השרון השוותה ל-14:14, אבל שתי נקודות של הצהובים נתנו להם את הניצחון הדרמטי.

מי שהפעיל את הדחפור במשחק היה סנדרו, שחקנה הברזילאי של מכבי ת"א שסיים ערב ענק עם 35 נק' (63%) ובהן 5 קיל בלוק. פרד טישיירה הצטרף עם 18 נק' (6 אסים), גנדי סוקולוב 13 (5 קיל בלוק), אמיר וינרסקי 7, עומר דננברג 6 וניקו אפרון סיים עם 4 נק'.

"לצערי באנו לחוצים למשחק והיה המון לחץ בין השחקנים בתוך הקבוצה וזה גרם לנו לעשות הרבה שטויות", אמר בסיום לאתר איגוד הכדורעף מאמן מכבי ת"א זהר בר נצר, "כל הכבוד להוד השרון על המשחק המצוין שלהם. אני שמח שניצחנו ועכשיו אנחנו יכולים להתפנות לסדרת הגמר". המאמן הוביל את מכבי תל אביב להופעה שמינית ברציפות בגמרעף אך הקפיד לשמור על איפוק: "אנחנו לא מתרגשים לסדרת הגמר, אבל אנחנו מגיעים אליה דרוכים".

מהעבר השני אמר תומר רוסיאנסקי: "היה משחק יותר טוב שלנו וטוב באופן כללי, למעט הנפילה שלנו במערכה הרביעית. לדעתי, הייתה בעיה קשה מאוד עם השיפוט במשחק טעון מאוד וזה הפריע לשטף של המשחק. אני חושב שלא מכובד לשלוח שופטים חסרי ניסיון למשחק פלייאוף חשוב כל כך. אצלנו כולם שיחקו טוב מאוד, וסילי פוילוב עשה משחק מצוין. חשוב לסיים את העונה עם משחק כזה טוב שנותן טעם טוב לסיום העונה. אני מקווה שבעונה הבאה נעמיד קבוצה חזקה יותר, שנשאיר כמה שיותר שחקנים וגם אני אהיה בקבוצה בעונה הבאה. אני רוצה לאחל הצלחה למכבי תל אביב והפועל מטה אשר/עכו בסדרת הגמר".

הוד השרון: טמיר הרשקו ואלי קליינשטיין 18 נק' כ"א, יוחאי דדון 14 (4 קיל בלוק), וסילי פוילוב 12 (4 קיל בלוק), ז'ניה דניסוב 4 וזיו בר נצר 2 נק'.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully