וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחברה רעה: אבו דיאבי נפצע ויחמיץ תשעה חודשים

קשר ארסנל סובל מהפציעה ה-20 שלו בשלוש השנים האחרונות. הנה עוד כמה שחקנים גדולים שסבלו ממזל רע בעשור האחרון

כאשר אבו דיאבי נחת בלונדון וחתם עם ארסנל בינואר 2006, הוא בוודאי התקשה להאמין שהשם שלו לא יגרום לאוהדי הכדורגל לחשוב על כישרון במרכז המגרש, אלא על מלך הפציעות. התותחנים הודיעו היום (חמישי) כי הקשר הצרפתי האומלל סובל מקרע ברצועות ברך שמאל והוא ייאלץ לעבור ניתוח, שישבית אותו לתשעה חודשים.

שחקן ארסנל, אבו דיאבי, מול שחקן סנדרלנד, ג'ק קולבאק. Julian Finney, GettyImages
כמה חבל. אבו דיאבי בהופעה נדירה/GettyImages, Julian Finney

רשימת הפציעות של אבו דיאבי נוגדת את כל חוקי ההיגיון. במאי 2006 הוא תוקל בצורה חריפה על ידי מגן סנדרלנד דן סמית', שראה אדום ישיר. הוא סבל מפציעה קשה בקרסול, עבר שלושה ניתוחים והרופאים חששו שהוא ייאלץ לסיים את הקריירה. בשנתיים הבאות הוא הוגבל ל-46 משחקים בלבד ודווקא כשנראה היה שהוא חוזר לעניינים, הפציעות החלו לתקוף שוב בשנים האחרונות.

על פי הרשימה שפירסם ה'דיילי מייל' הבריטי, דיאבי נפצע מאז ינואר 2010 לא פחות מ-19 פעמים, מספר מדהים לכול הדעות. בשל כך, הוא זכה ללבוש את מדי ארסנל רק 39 פעמים בשלוש העונות האחרונות.

אואן הארגריבס שחקן מנצ'סטר יונייטד 2008 פצוע. Mike Hewitt, GettyImages
בפוזה אופיינית. הארגריבס שוב נפצע/GettyImages, Mike Hewitt

אבו דיאבי לא לבד כמובן. הנה עוד כמה שחקנים שנפצעו ללא הרף:

* אואן הארגריבס - אחרי שהגיע מבאיירן מינכן למנצ'סטר יונייטד ואף זכה עם השדים האדומים בליגת האלופות, הקשר האנגלי החל להיפצע ללא הרף. הוא סבל מבעיות ברכיים קשות, שגרמו למנתח שלו להצהיר שאלו הברכיים הכי גרועות שראה בחייו. הארגריבס חזר לשחק במדי יונייטד אחרי 777 ימים, אבל צלע החוצה כעבור שש דקות בלבד. מאז שעבר למנצ'סטר סיטי לפני שתי עונות, הופיע בארבעה משחקים בלבד.

* לואיס סאהה - החלוץ הצרפתי אמור היה להוביל את החוד של יונייטד, אבל הפציעות גרמו לסר אלכס לוותר עליו והוא נשלח לאברטון. גם שם, אחרי שנתיים לא רעות, הוא החל לבלות הרבה מאוד זמן ביציע ובעונה וחצי האחרונות עבר בטוטנהאם, סנדרלנד ולאציו ושיחק 28 פעמים בלבד.

* רובין ואן פרסי - היום קל לשכוח, אבל ההולנדי היה מכונת פציעות לאורך שנים ארוכות. ב-2004/5 הוא גמר את העונה חודשיים מוקדם מהמתוכנן. כעבור שנתיים הוא נעצר כבר בינואר, בעונה שלאחר מכן שיחק רק 23 פעמים בגלל שלוש פציעות. ב-2009/10 הוא הושבת לחמישה חודשים ושיחק רק 19 פעמים ובתחילת העונה הבאה החמיץ חודשיים.

רובין ואן פרסי, שחקן ארסנל. Scott Heavey, GettyImages
לא הפסיק להיפצע. ואן פרסי/GettyImages, Scott Heavey

* אריאן רובן - עוד הולנדי כאוב. רובן התגלגל מאיינדהובן לצ'לסי לריאל מדריד לבאיירן מינכן וסבל משלל פציעות בדרך. הוא שבר את הרגל בעונתו הראשונה בלונדון וגמר את העונה בפברואר. הוא נעצר על 36 משחקים בעונה האחרונה בסטמפורד ברידג' בגלל פציעה ושיחק רק 28 משחקים בעונה הראשונה בברנבאו. במונדיאל 2010, בו הגיע עם הולנד לגמר, הוא נפצע ונאלץ להחמיץ כמעט את כל העונה הבאה (17 משחקים) והברכיים עוד נטויות.

* מייקל אואן - הקריירה המתסכלת של אואן תגיע לסיומה בסוף העונה וילד הפלא של ליברפול, שמעולם לא הגשים עד הסוף את מה שהיה בו, יכול להאשים את הגוף הבוגדני. ב-2003/4, עונתו האחרונה בליברפול, הוא החמיץ שלושה חודשים. אחרי שלא השתלב בריאל הוא הגיע לניוקאסל ונפצע במשחק קדם עונה, מה שגרם לו להחמיץ את כולה. הוא נפצע במונדיאל 2006 ושיחק רק שלוש פעמים בעונה הבאה. במנצ'סטר יונייטד, הוא הופיע רק 21 פעמים בשנתיים האחרונות ובסטוק סיטי, מיד עם הגעתו, הוא נפצע בשריר הירך האחורי.

* ג'ונתן וודגייט - ריאל מדריד קנתה את הבלם האנגלי מניוקאסל ב-13.4 מיליון פאונד באוגוסט 2004 ושם בערך נגמרה הקריירה שלו. הוא היה פצוע בעת החתימה והופעת הבכורה שלו הגיעה רק אחרי 13 חודשים. הוא כבש שער עצמי והורחק, ושיחק 14 פעמים בלבד במדי ריאל. אחרי שיקום סביר במידלסבורו, פציעות במפשעה גרמו לו להופיע ארבע פעמים בלבד בשתי העונות האחרונות בהן שיחק בטוטנהאם. הוא עבר לסטוק סיטי ומשם חזר לבורו.

  • עוד באותו נושא:
  • אבו דיאבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully