וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "אני לא יודע איך משחקים על תיקו"

מאמן מכבי ת"א הציב מטרה ברורה לקראת משחק העונה. אלברמן: "הופתעתי מהתקופה הפחות טובה שהייתה לחיפה"

קובי אליהו

פגרת הנבחרת מאחורינו והגיע הזמן להתפנות למשחק העונה, אולי האחרון, של 2012/13 בליגת העל בכדורגל. מוליכת הטבלה מכבי תל אביב תארח ביום שבת (20:50, ערוץ 1) את השנייה מכבי חיפה. הצהובים ביתרון עשר נקודות ויודעים שניצחון יכול להכריע סופית את האליפות לטובתם.

המאמן אוסקר גרסיה אמר: "אני לא יכול להשוות את היכולות שלנו לאלה של מכבי חיפה, אני לא יודע איך הם מתאמנים, אבל הם משחקים היטב. תמיד חשבתי שחיפה תיאבק על האליפות עד סוף העונה, גם אחרי שהם הפסידו בהתחלה".

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה עם שחקן מכבי תל אביב גל אלברמן. קובי אליהו
לא עוסק בהשוואות. אוסקר גרסיה עם גל אלברמן/קובי אליהו

בחיפה אמרו שהלחץ הוא על מכבי תל אביב. גרסיה לא מתרגש: "יש עלינו לחץ בכל משחק, אנחנו תמיד רוצים לנצח וזה הלחץ שלנו. שום דבר לא יוכרע, גם אם אנחנו ננצח וגם אם חיפה תנצח".

לגבי ההכנות של הקבוצה, שנפגעו במידה מסוימת בשל העובדה שלא מעט שחקנים ייצגו את הנבחרות הלאומיות בשבוע החולף, אמר המאמן: "לא היה פשוט, אבל אני שמח עבורם. הם השיגו תוצאות טובות, חלק שיחקו וחלק פחות. זה לא השבוע הכי נוח להתכונן בו למשחק, אבל אנחנו רוצים שהשחקנים שלנו יגיעו לנבחרות ויודעים שזו התוצאה. ישראל השיגה שתי תוצאות טובות".

גרסיה הוסיף: "אני רוצה שנבוא למשחק עם ביטחון ואבקש מהשחקנים לתת מאה אחוז כמו בכל משחק. אני מרוכז רק במשחק הזה ובסיומו אתחיל לחשוב על הבא. אסור לחשוב קדימה. המשחק הזה הוא הכי חשוב, כי הוא הבא בתור, אבל כל המשחקים עד סוף העונה הם חשובים. אנחנו צריכים להשיג תוצאה טובה, כי חיפה במקום השני. אני לא יודע איך משחקים על תיקו".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב, גל אלברמן. קובי אליהו
תמיד רוצים לנצח. אלברמן/קובי אליהו

הקשר גל אלברמן, שלא שיחק בנבחרת, אך נמנה על הסגל, אמר: "צריך לעשות הפרדה. כשמגיעים לנבחרת, שמים את הקבוצות בצד, אבל זה לא אמור להשפיע עלי או על כל אחד אחר. אנחנו תמיד מדברים בינינו לקראת המשחקים, מתכוננים באותה צורה. כולנו יודעים את משמעות המשחק ואנחנו רוצים לנצח כמו את כל המשחקים האחרים".

אלברמן הוסיף: "אנחנו מתכוננים בשיא הרצינות ולא מתעסקים ביריבה. אנחנו כן מכבדים אותה. בסיום העונה, מי שתזכה בתואר, לה הוא יגיע. אני בטוח שחיפה רוצים להוכיח, אבל גם אנחנו רוצים להוכיח שהתואר מגיע לנו ונילחם עליו עד לשנייה האחרונה. יש לנו יומיים להתכונן וצריך לזכור שזה לא אידיאלי, אבל כשנגיע ליום המשחק אף אחד לא ירגיש לא מוכן. אני בטוח שנספיק להתכונן למשחק הזה. הדרך שחיפה עשתה לא הפתיעה אותי, מי שמכיר את הכדורגל יודע את היכולת שלהם, ידענו שהם יהיו היריבים שלנו עד הסוף ודווקא הופתעתי מהתקופה הפחות טובה שלהם".

שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב באימון/קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב בכדורגל. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב בכדורגל/קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב בכדורגל. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב בכדורגל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully