וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן: החזרה של לוקאס מורה

הקשר הברזילאי ישוב לסגל של קרלו אנצ'לוטי לקראת המשחק המסקרן בשישי נגד האלופה מונפלייה (22:30). זלאטן יפתח

ארבעה ימים לפני המפגש הראשון המסקרן נגד ברצלונה בליגת האלופות, תארח מוליכת הליגה הצרפתית פריס סן ז'רמן את האלופה מונפלייה (22:30). הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי מגיעה למשחק אחרי שלא הפסידה בפארק דה פרנס מאז חודש נובמבר, כשניצחון יגדיל את הפער מהדולקת אחריה, ליון, לשמונה נקודות. במשחק האחרון לפני היציאה לפגרת הנבחרות סיימה סן ז'רמן בתיקו 2:2 מאכזב עם סנט אטיין.

לוקאס מורה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
בחזרה בסגל אחרי פציעה בקרסול. לוקאס מורה/רויטרס

אנצ'לוטי התעקש שהפוקוס של הקבוצה שלו הוא רק על המשחק נגד השביעית בטבלה, שנאבקת על הכרטיס לאירופה, וככל הנראה יזכה לראות את הברזילאי לוקאס מורה בסגל לאחר שהתאושש מפציעה בקרסול ממנה סבל לפני שלושה שבועות נגד נאנסי. המאמן האיטלקי יפתח בהרכב עם זלאטן איברהימוביץ' לאחר שהשבדי קיבל אישור לשחק נגד ברצלונה ביום שלישי הקרוב. מי שייעדר מהמשחק הוא דיוויד בקהאם, ששהה בשבוע החולף במסע פרסום בסין.

מאמן מונפלייה רנה ג'יראר מגיע למשחק לאחר שקבוצתו סיימה בתיקו 1:1 מאכזב עם טרואה מתחתית הטבלה וללא ספק נחשב לאדנרדוג מול המוליכה. בסיבוב הראשון הצליחה מונפלייה לסחוט תיקו מהקבוצה העשירה, והמאמן לא צפוי לבצע שינויים משמעותיים בהרכב על אף התוצאה המאכזבת מלפני פגרת הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully