וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "עדיין רחוקים מאוד מהמטרה"

הפועל תל אביב מתכוננת לרמת השרון, טל בן חיים יודע: "רוצים מקום באירופה. קיבלנו ביטחון, עכשיו צריך לחבר שני ניצחונות"

צילום: טל אנגלנדר. עריכה: גדי ויינסטוק

הפועל תל אביב תפגוש בשבת הקרובה את עירוני רמת השרון במסגרת המשחק השני בפלייאוף העליון, ובקבוצה יקוו להשיג ניצחון ליגה שני רצוף, אחרי הניצחון הקודם בקרית שמונה מול האלופה. אחרי ההדחה המאכזבת מהגביע, בשורות האדומים יודעים שהקבוצה תוכל להעפיל למפעלים האירופאיים רק דרך הליגה, ומודעים היטב לחשיבות הכלכלית בהתברגות בצמרת העליונה.

טל בן חיים שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"הכנו את עצמנו כמו שצריך". בן חיים/ברני ארדוב

חלוץ הקבוצה טל בן חיים התייחס היום (חמישי) למשחק מול רמת השרון. "אני לא יודע אם ניכנס לצרות אם נפסיד, אבל אנחנו רחוקים מאוד מהנקודה אליה אנחנו רוצים להגיע וזה להבטיח את המקום שלנו באירופה בשנה הבאה", הודה בן חיים, "השגנו ניצחון חשוב במגרש קשה מאוד בקרית שמונה. עכשיו הגיע הזמן לנסות לחבר שני ניצחונות רצופים שייתנו לנו ביטחון להמשך הפלייאוף, ואין זמן טוב יותר מהמשחק נגד רמת השרון".

האדומים חוזרים לליגה אחרי פגרה, ומקווים לצאת לדרך טוב יותר. "מיום ראשון חזרנו לפה ועשינו אימונים טובים", טוען בן חיים, "הכנו את עצמנו כמו שצריך ואני מאמין שנגיע הכי מוכנים שאפשר לרמת השרון. זה לא משנה שניצחנו את קרית שמונה באופן דחוק, זה נותן לנו הרבה ביטחון, נצטרך לנצח אותו כדי להמשיך במאבק על הכרטיס לאירופה. יש עוד המון זמן עד לסיום העונה, אנחנו מתעסקים ברמת השרון ושאר המשחקים לא מעניינים אותנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully