וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הפועל תל אביב משה בר ניב פרש מתפקידו

במועדון העבירו ביקורת על כך שאינו מעורה בנעשה. הקבוצה לא תמנה לו מחליף. "בר ניב נעתר לבקשת רמון וימשיך לייעץ לנו"

הפועל תל אביב הודיעה הערב כי יו"ר הקבוצה, הפרופסור משה בר ניב, פרש מתפקידו והוא לא יהיה יותר חלק מהנהלת המועדון העונה. פרישתו הגיעה לאחר שבמועדון העבירו ביקורת שוב ושוב על כך שהיו"ר איננו מעורה בנעשה בקבוצה - הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כספית - ואף מיעט לבקר השנה במתחם האימונים בחודרוב כשהקבוצה נחלה כישלון מקצועי. הפועל תל אביב לא תמנה יו"ר מחליף לבר ניב, ותתפקד עד סיום העונה ללא יו"ר. התפקיד יאוייש רק בתחילת העונה הבאה.

פרופסור משה בר ניב, ניתן שירזי, הפועל תל אביב. קובי אליהו
בר ניב לצד ניצן שירזי/קובי אליהו

"פרופסור משה בר ניב פרש מתפקידו כיו"ר המועדון", נמסר בהודעה הרשמית, "הנהלת הפועל תל אביב מודה לו על תרומתו הרבה למועדון מתחילת העונה. בר ניב נעתר לבקשתו של חיים רמון והוא ייעץ לקבוצה בתחומי מומחיותו בהמשך".

מלבד זאת חלוץ הקבוצה, טוטו תמוז, עמד היום לוועדת משמעת נוספת וצפוי להיקנס. כזכור, החלוץ הפצוע לא הגיע למשחק ביום שבת בקרית שמונה וזאת מבלי לקבל אישור על כך ולכן בקבוצה החליטו לעמידו לדין והוא צפוי להיקנס.

בהפועל תל אביב מנצלים את פגרת הנבחרת בעיקר כדי לחפש פתרונות בצד ההתקפי וייתכן כי החלוץ עדן שרם ימשיך לקבל קרדיט בהרכב, גם אם תמוז יהיה כשיר. האדומים מחכים גם להחלמתם של חנן ממן וטל בן חיים הסובלים מכאבים בשרירי הבטן. השניים צפויים לחזור לאימונים בשבוע הבא. לעומתם, עומר דמארי צפוי להחמיץ גם את המשחק מול רמת השרון בשבוע הבא וכרגע עדיין לא ברור עד מתי ייעדר, שכן החלוץ סובל מקרע קטן בשריר האחורי.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טוטו תמוז חלוץ הפועל תל אביב. קובי אליהו
נעדר בלי רשות. תמוז/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully