וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נקבע סגל נבחרת ישראל למשחק מול מונטנגרו

המאמן דרגאן ג'וקיץ' פרסם את הסגל למשחק המוקדמות, אשר לפניו ייערך מחנה אימון בבלגרד ומשחק הכנה מול פורטוגל

מאמן נבחרת ישראל דרגאן ג'וקיץ' קבע הערב (רביעי) את הסגל שימריא מחר בצהריים לבלגרד. הנבחרת תקיים מחנה אימונים ובתוכו משחק הכנה מול פורטוגל בשבת, ותמשיך לקראת המשחק מול נבחרת מונטנגרו ביום רביעי, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה.

הסגל כולל את השוערים אורן מאירוביץ' (קרית מוצקין), גיל יעקב (בני הרצליה), אלדר שיקלושי (מכבי ראשון לציון) ואת שחקני השדה: עידו טוראל, ניבו לוי (אס"א תל אביב), אבישי סמולר, יובל גררה (הפועל ראשון לציון), תומר שמעוני, דן נתן, איציק חליפי, עומר דבדה, ורנר סטרידום וגיל פומרנץ (מכבי תל אביב), דניאל שקלים ואלכס סיצ'נקו (רמת השרון), אריאל רוזנטל ודניאל פרידמן (מכבי ראשון לציון).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלדר שיקלושי, גיל יעקב ואורן מאירוביץ' עם מאמן השוערים אלכסנדרו בוליגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

חן פומרנץ, שחקנה של גרוסוולשטאט שכבש אמש ארבעה שערים בבונדסליגה ב-22:22 של קבוצתו מול גומרסבאך, יצטרף לנבחרת ביום שני בבוקר, כשיגיע ישירות מגרמניה לאחר משחק קבוצתו ביום ראשון במסגרת הבונדסליגה.

לצוות המאמנים יצטרף בסרביה גם מאמן השוערים הרומני אלכסנדרו בוליגן, בעבר עוזר מאמן נבחרת ספרד ובהיותו שחקן גם השוער הטוב בעולם, שמדריך את השוערים במהלך קמפיין המוקדמות.

מונטנגרו, ששיחקה באליפות העולם האחרונה, פתחה מצוין את בית ב' כשגברה על גרמניה בחוץ, וניצחה בהפרש של שער את צ'כיה. נבחרת ישראל ספגה הפסדים דחוקים בצ'כיה ובגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully