וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: טומי האס עלה לחצי הגמר

הגרמני בן ה-34 ממשיך לדהור והביס את ג'יל סימון בדרך למפגש מול דויד פרר. אצל הנשים שראפובה מחכה לינקוביץ' בחצי הגמר

טומי האס הגרמני המשיך הלילה (בין רביעי לחמישי) את המסע המרשים שלו בטורניר מיאמי (סך פרסים 4.3 מיליון דולר), כשהעפיל לחצי הגמר אחרי ניצחון מרשים על ג'יל סימון, 3:6, 1:6. האס, שגבר על נובאק דג'וקוביץ' בסיבוב הקודם, יפגוש בחצי הגמר את דויד פרר. סימון (13 בעולם) לא השיג אף נקודת שבירה מול ההגשות של האס בן ה-34, שזכה ב-78 אחוז מהנקודות על הסרב שלו. עבור האס המתקמבק (18 בעולם) זו הפעם הראשונה שבה הוא בחצי גמר טורניר מאסטרס 1000 מאז פאריס ב-2006. הפעם האחרונה שבה זכה בטורניר מאסטרס 1000 היה בעיר הולדתו שטוטגארט ב-2001.

הטניסאי הגרמני טומי האס. רויטרס
לא מסכים לעצור. האס/רויטרס

לפני כן דויד פרר העפיל לחצי הגמר בזכות ניצחון 6:4, 3:6, 0:6 על יורגן מלצר. האוסטרי ניצח במערכה הראשונה 4:6 למרות חמש שגיאות כפולות, אבל ההמשך היה כל כולו של הספרדי המדורג שלישי, שהשתלט על העניינים והשיג ניצחון רביעי ברציפות במפגשים מול מלצר.

במערכה השנייה פרר כבר ניצל את השגיאות הכפולות של מלצר (הוסיף עוד חמש למאזן העגום) ובזכות שתי שבירות ניצח 3:6. המערכה השלישית הייתה במעמד צד אחד בלבד, כשפרר דהר ל-0:6 קליל עם הגשות ראשונות מעולות.

הטניסאי הספרדי דויד פרר. רויטרס
קאמבק מצוין. דויד פרר/רויטרס

בטורניר הנשים: מריה שראפובה עלתה אתמול (רביעי) לחצי הגמר, לאחר שניצחה 5:7, 5:7 את שרה אראני מאיטליה. המדורגת שנייה בעולם ממשיכה בכושר הנהדר שלה ובחיפוש אחר תואר ראשון בפלורידה, ובחצי הגמר היא תשחק מול ילנה ינקוביץ', שניצחה 4:6, 7:6, 3:6 את רוברטה וינצ'י. בחצי הגמר השני תתמודדנה סרינה וויליאמס ואגניישקה רדוואנסקה.

הטניסאית הרוסיה לא הבריקה במיוחד, אבל יתרונה האיכותי עשה את ההבדל ברגעי ההכרעה מול היריבה המדורגת שביעית. במשחקון העשירי המתארך של המערכה השנייה, שראפובה הצילה נקודת שבירה וניצחה את שני המשחקונים הבאים כדי להבטיח 5:7 בשתי המערכות. כעת היא רחוקה משחק אחד מגמר חמישי במיאמי, אחרי שהפסידה בארבעה מקרים קודמים. "באתי לטורניר הזה כילדה, חשוב לי מאוד לזכות כאן. הייתי כל כך קרובה בעבר". אולי זה יקרה הפעם?

הטניסאית הסרבית ילנה ינקוביץ'. רויטרס
חוזרת לעצמה. ינקוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully