וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו סגור בצ'לסי? אינטר לא מוותרת

'הגאזטה' האיטלקי מדווח שמאסימו מוראטי פנה למאמן ובירר את האפשרות לקאמבק. אחות של מוראטי: "מוריניו? הכל אפשרי"

במהלך היממה האחרונה פורסמו דיווחים רבים על כך שז'וזה מוריניו, המאמן הפורטוגלי של ריאל מדריד, יחזור בעונה הבאה לצ'לסי של רומן אברמוביץ'. אולם, באיטליה מתפרסמים היום דיווחים לפיהם המאמן יכול למצוא את עצמו בעונה הבאה באקסית אחרת שלו - אינטר האיטלקית. על פי הדיווחים שמתפרסמים היום (רביעי) ב'גאזטה' האיטלקי, מאסימו מוראטי, הבעלים של הנראזורי כבר יצר קשר עם מוריניו, ובירר את האפשרות שהמאמן יגיע למילאנו בעונה הבאה.

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
עונה הבאה באינטר? מוריניו/רויטרס

באינטר זוכרים לטובה את המאמן הפורטוגלי, שהוליך אותם לזכייה בליגת האלופות לפני שעבר לריאל מדריד. בדי מוראטי, אחותו של מאסימו הבעלים, התייחסה היום לאפשרות שמוריניו יגיע בקיץ למועדון ואמרה: "מוריניו יחזור? יש לנו את הזכות לחלום על כך. אנחנו יודעים שזה יהיה קשה להביא אותו אבל הכל אפשרי בכדורגל".

מוריניו, הגיע לצ'לסי ב-2004 אחרי שהוביל את פורטו לזכייה בליגת האלופות. עם הכחולים הוא זכה בשתי אליפויות רצופות ולאחר מכן בגביע, אך נפרד ממנה בספטמבר 2007 והוחלף על ידי אברהם גרנט. כעת הוא מקווה להוביל את ריאל מדריד לזכייה עשירית בליגת האלופות ובכך להפוך למאמן הראשון שזוכה בתואר האירופי עם שלוש קבוצות שונות, אחרי שהניף את הגביע הנכסף גם עם אינטר ב-2010. במועדון האיטלקי לא מסתירים את אכזבתם מהעונה הנוכחית, תחת המאמן הצעיר אנדראה סטראמצ'יוני. לאחר 28 מחזורים בליגה האיטלקית, אינטר ממוקמת רק במקום החמישי, מרחק 18 נקודות מיובנטוס המוליכה והיא תאבק על מקום בליגה האירופית, המפעל ממנו היא הודחה לאחרונה בשלב שמינית הגמר אחרי הפסד לטוטנהאם בסיכום שני המשחקים.

ז'וזה מוריניו מאמן אינטר (שמאל) עם מרקו מאטרצי. Shaun Botterill, GettyImages
באינטר מתגעגעים לתמונות האלה./GettyImages, Shaun Botterill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully