וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאטס הומלס מתקרב לברצלונה, פדרו ייעדר 10 ימים

התקשורת הגרמנית משוכנעת שבלם בורוסיה דורטמונד יחזק את הגנת הקטלאנים בעונה הבאה. החלוץ יחמיץ את סלטה ויגו

בספרד מנו בימים האחרונים שורה של מועמדים לחזק את מרכז ההגנה של ברצלונה בקיץ הקרוב, כשברשימת הרכש האפשרית של טיטו וילאנובה כיכבו מאטס הומלס, טיאגו סילבה, דויד לואיז, וינסנט קומפני ואיניגו מרטינס, והבוקר (רביעי) החלו לצוץ בתקשורת הגרמנית דיווחים על כך שהומלס הוא הנבחר.

מאטס הומלס שחקן דורטמונד. AP
ימצא בית חדש? הומלס/AP

בלמה בן ה-24 של בורוסיה דורטמונד, שכבר הספיק לרשום 24 הופעות במדי נבחרת גרמניה מאז שנת 2010, סומן כמי שצפוי להגיע לתחילת חילופי הדורות עם קרלס פויול, שרשם העונה רק 13 הופעות ליגה בגלל שורה של פציעות, ואביו לא התאמץ יותר מדי להכחיש את הדיווחים הבוקר ואמר: "לא היה לי שום קשר עם ברצלונה, אבל גם אני שמעתי את השמועות הללו. כל שחקן שואף לשחק במועדונים הגדולים באירופה, כמו ריאל מדריד, ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד, אבל זה לא אומר שמאטס עובר בקרוב".

ובינתיים, בברצלונה התבשרה מאוחר יותר כי ייאלצו להסתדר בתקופה הקרובה ללא פדרו, חלוץ נבחרת ספרד. פדרו נפצע במפשעתו במהלך משחק נבחרתו אתמול (שלישי) מול נבחרת צרפת, משחק שבו הוא אף כבש את שער הניצחון.

על פי הודעה שהוציאה ברצלונה, החלוץ ייעדר כעשרה ימים לפחות. פדרו מושעה בכל מקרה מהמשחק הראשון של ליגת האלופות מול פ.ס.ז בעוד שישה ימים, אך ברצלונה תחסר אותו במשחק הליגה הקרוב מול סלטה ויגו בשבת והוא בספק גם למשחק הביתי מול מאיורקה בשבוע שלאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully