וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי מושעה עד יום ראשון מאימוני בית"ר ירושלים

27.3.2013 / 10:39

קורנפיין הודיע לחלוץ כי יעמוד מול ועדת משמעת, והיא זו שתחליט על המשך דרכו במועדון. לא יתלבש למשחק נגד אשדוד

קובי אליהו

ערן לוי הגיע היום (רביעי) למתחם האימונים של בית"ר ירושלים לשיחת בירור אצל יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין, בנוגע לאופן התנהלותו בימים האחרונים באימוני הקבוצה. בתום שיחה קצרה בין השניים הודיע קורנפיין ללוי כי הוא מושעה מאימוני הקבוצה עד יום ראשון הקרוב, אז יעמוד לוועדת משמעת שתחליט על המשך דרכו במועדון. כבר עתה ברור שלוי לא יתלבש למשחק החוץ של בית"ר ירושלים נגד מ.ס אשדוד ביום שני.

חלוץ בית"ר ירושלים ערן לוי מושעה מאימון הקבוצה. צילום ועריכה: קובי אליהו, קובי אליהו
מבין שהוא בדרך החוצה. ערן לוי הבוקר/קובי אליהו, צילום ועריכה: קובי אליהו

הקש ששבר את גב הגמל בימים האחרונים היה כשלדברי הצוות המקצועי לוי החליט על דעת עצמו לא להתאמן ביום ראשון השבוע, ונוספה לכך התקרית בה טען כי קיבל פטור מהפיזותרפיסט תומר בסן לא להתאמן. לוי נמצא במצב קשה מאוד ועל סף הדחה מהמועדון, כאשר גם השחקנים הקרובים אליו ממליצים לו להרגיע את הרוחות. בדף הפייסבוק של "הקומץ היציע המזרחי" המנהל את את המחאה כנגד ראשי המועדון פירסמו את מספר הטלפון של אלי כהן וקראו לאוהדים להציף אותו בהודעות תמיכה בערן לוי ובגנות המאמן ששיתף פעולה עם ההנהלה בחודשיים האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פיזותרפיסט בית"ר ירושלים תומר בסן. קובי אליהו
"לא הגיע לו לעבור חג כזה שחור". בסן/קובי אליהו

לוי יצא מבית וגן בתחושה קשה, ונראה היה שהוא מבין את כוונת המועדון. גורמים במועדון כעסו על התנהלותו של לוי בנוגע לבסן, וההפצה שלו לתקשורת על שהקליט את השחקן. שחקנים בקבוצה אמרו: "יכול להיות שהייתה פה בסך הכל אי הבנה בכל מה שקשור לכהן ובסן, אבל מה ששורף את לוי היא ההתנהגות שלו מאז האירוע. תומר הוא אחד האנשים הכי נחמדים ומוערכים במועדון, ולא היה מגיע לו לעבור כזה חג שחור כי הוא בכלל לא קשור לסיפור הזה".

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן באימון הקבוצה. קובי אליהו
אי הבנה שהפכה למשבר. אלי כהן באימון בית"ר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully