וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "ערן לוי לא משאיר הרבה ברירות בהתנהלות שלו"

26.3.2013 / 12:32

בבית"ר רוצים לפשר בין השחקן לאלי כהן, אך כועסים: "לא יכול להיות ששיחה של לוי עם קורנפיין מגיעה מיד לתקשורת"

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין וישראל גולדשמיט, נציגו של הבעלים ארקדי גאידמק, צפויים לערוך מחר (רביעי) בירור בין המאמן אלי כהן לערן לוי ולפיזיותרפיסט תומר בסן בנוגע לאירועים שהתרחשו באימון ביום ראשון. כזכור, בצוות המקצועי כעסו על לוי על כך שהחליט על דעת עצמו שלא להתאמן והחליטו שזה היה הקש ששבר את גב הגמל, ברצף של אירועים ואופן ההתנהלות של לוי לאחרונה, ואינם מעוניינים בו יותר כחלק מהסגל.

ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הזדמנות אחרונה לסיים את הפרשה. ערן לוי/ברני ארדוב

למרות דרישת הצוות המקצועי, בשלב ראשון דווקא קורנפיין וגולדשמיט מעדיפים להרגיע את העניינים וחושבים כי לוי לא פעל כפי שהיה צריך לפעול, אך עדיין מדובר כאן גם באי הבנה בין השחקן למאמן. עם זאת, במועדון ישנו כעס גדול על התנהלותו של השחקן בימים האחרונים, בעיקר מבחינה תקשורתית.

גורם במועדון אמר: "ערן היה צריך לשתוק ולשמור על עצמו, במקום זה הוא עושה טעות על טעות. לא יכול להיות שכל פעולה שלו יוצאת לכלי התקשורת. איציק קורנפיין עוד לא העביר לדובר שללוי נאמר לא להגיע לאימונים עד יום רביעי, וכמה דקות אחרי השיחה האישית ביניהם הדברים של קורנפיין צוטטו בכלי התקשורת. וגרוע מכך, שהפיזיותרפיסט שומע מעיתונאים שהוא הוקלט וזה יוצג בבירור. תומר בסן יגיד לכל אחד מה שהוא רוצה לשמוע כי הוא נלחץ מהכול ולא יודע איך להתמודד עם הסיטואציה הזאת".

אותו גורם הוסיף: "אנחנו שומעים מכל השחקנים שערן בטירוף ומאיים שיפתח הכל בשיחה, שהאוהדים מאחוריו ושסדאייב משחק במקומו רק כי עשו את המהלך הזה. לטענתו לא מדובר במשהו מקצועי והוא פגוע עוד יותר מאלי כהן. מה שקורה כאן בימים האחרונים מאשש את הטענות של אלי כהן בנוגע לשימוש שלו בכלי התקשורת ובדברים שיוצאים החוצה מהמועדון".

ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים מוחלף על ידי זאור סדאייב. ברני ארדוב
"ערן מתוסכל מאז שסדאייב הגיע". ערן לוי עם זאור סדאייב/ברני ארדוב

בבית"ר יודעים כי בעיה נוספת נמצאת בנוגע לעוזר המאמן ז'אן טלסניקוב, שהוא אף ביקורתי יותר מהמאמן כלפי ערן לוי וטוען בפני אנשים כי מזמן הוא היה צריך להיות מחוץ למועדון: "ז'אן מסומן כאיש שיחליף את אלי כהן בבוא היום וגם בשיחות בהן אלי כהן שקל לזעזע את המערכת ולהתפטר דיברו על ז'אן כמחליף. במקרה הזה, כל מצב בו אלי כהן יחליט לקום וללכת יוביל לכך שז'אן יילך איתו. בשלב ראשון ערך חייב להיות מושעה עד להודעה חדשה ורק בהמשך צריך לראות אם אפשר יהיה לפתור את זה, אולי אחרי המשחק באשדוד. ערן מאיים שאם יושעה ממשחק הוא לא יישאר בקבוצה? הוא לא במעמד לאיים".

לוי נמצא במצב קשה מאוד ועל סף הדחה מהמועדון, כאשר גם השחקנים הקרובים אליו ממליצים לו להרגיע את העניינים. אחד מהם סיפר: "ערן מתוסכל מאז שסדאייב הגיע. הוא היה במעמד גבוה וכל הקטע עם הצ'צ'נים גמר את הקבוצה ואותו. הוא לקח את זה למקום לא טוב. הוא צריך לדבר על זה בשיחה, לומר את מה שיש לו על הלב יפה, לדעת גם להתנצל ולהתיישר גם בשביל הקבוצה וגם בשבילו באופן אישי, כי אם הוא ייחתך מכאן זאת עוד מכה לקריירה שלו".

בדף הפייסבוק של "הקומץ היציע המזרחי" המנהל את את המחאה כנגד ראשי המועדון פירסמו את מספר הטלפון של אלי כהן וקראו לאוהדים להציף אותו בהודעות תמיכה בערן לוי ובגנות המאמן ששיתף פעולה עם ההנהלה בחודשיים האחרונים.

מאמן בית"ר ירושלים, אלי כהן, עם עוזרו ז'אן טלסניקוב. ברני ארדוב
ביקורתי כלפי ערן לוי אפילו יותר מאלי כהן. ז'אן טלסניקוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully