וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "ערן לוי על הכוונת, לא רק בצוות המקצועי"

25.3.2013 / 11:48

בקבוצה שוקלים לזעזע ולחתוך את השחקן אחרי החג: "הפוקוס צריך להיות על ההישרדות". שני חיילים נעצרו בהפגנת האוהדים

האווירה ממשיכה לרתוח בבית"ר ירושלים. ערן לוי לא הגיע לאימון הבוקר של הקבוצה היום (שני) לאחר שקיבל הוראה מהיו"ר איציק קורנפיין להתייצב רק ביום רביעי לשיחת בירור בנוגע לאירועי אתמול. כזכור, לוי לא התאמן על אף שלא קיבל את אישור הצוות המקצועי והמאמן אלי כהן ועוזרו ז'אן טלסניקוב זעמו על השחקן. השחקן טען כי הודיע לפיזיותרפיסט תומר בסן על כך והוא קיבל את אישור המאמן, אך בסן טען בפני אנשי המועדון כי אמר ללוי: "רק המאמן משחרר מאימונים".

שחקן בית"ר ירושלים, ערן לוי. מגד גוזני
"במקרה הטוב הוא יינזף קשות". ערן לוי/מגד גוזני

התקרית אתמול מתווספת לביקורות הרבות על לוי לאחרונה, ובבית"ר טוענים שהוא הוריד הילוך באימונים וכבר לא משמש דמות חיובית בחדר ההלבשה כפי שהיה בעבר. קורנפיין העיר לקשר על התנהלותו עוד לפני אירועי אתמול, ורבים בקבוצה סבורים ששחרורו של לוי מתבקש כדי לשפר את האווירה.

בבית"ר אמרו אתמול: "בלי קשר לאתמול, ערן על הכוונת לאחרונה לא רק על ידי הצוות המקצועי. כולם רואים שהשחקנים לא בפוקוס על מלחמת הישארות אלא מתעסקים בהרבה דברים מסביב וצריך כאן זעזוע. ישנה ביקורת על ההתנהלות של ערן לאחרונה אבל צריך לבדוק את המקרה האחרון היטב כדי להבין מה קרה. במקרה הטוב ערן לוי יינזף קשות על התנהלותו לאחרונה, ויושעה מהמשחק הקרוב באשדוד".

ארקדי גאידמק בבית המשפט, פברואר 2011. נמרוד סונדרס
"כשהוא יירגע קצת אנחנו מאמינים שהוא יישאר איתנו". גאידמק/נמרוד סונדרס

בהפגעת האוהדים אתמול בבית וגן נעצרו שני חיילים ונלקחו לתחנת המשטרה, שם נאמר להם שכחיילים הם אינם רשאים להשתתף בהפגנות. לאחר מספר שעות בחקירה שוחררו השניים והתלונה בעניינם הועברה לידי מצ"ח. אוהד נוסף עוכב לחקירה בטענה כי הוא מורחק מאירועי ספורט והשהייה באיזור בית וגן מוגדרת כאירוע ספורט, אך הוא שוחרר לאחר מכן.

למרות הדיווחים השונים לגבי עזיבתו הצפויה של ארקדי גאידמק, בבית"ר עדיין מאמינים שהבעלים שיגיע לארץ בסוף השבוע או בתחילת השבוע הבא ישוחח עם ראש העיר ניר ברקת וימשיך לתמוך בקבוצה כלכלית. בבית"ר אמרו על כך: "זה לא מסובך להבין לאן נושבת הרוח עם ארקדי, אבל כשהוא יירגע קצת אנחנו מאמינים שהוא יישאר איתנו. הוא רוצה להישאר, הוא רק רוצה להרגיש שרוצים אותו ובמקום הוא מרגיש שמחפשים לפגוע בו, נקווה שזה ישתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully