וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה וברצלונה על מסלול התנגשות

דיווחים בספרד: במועדון הקטלאני משוכנעים כי מאמן באיירן ינסה לקחת אנשים מהצוות המקצועי. טוני: "פפ שאל אותי על באיירן"

האם פפ גווארדיולה וברצלונה על מסלול התנגשות? בספרד מדווחים כי מאמן הבלאוגרנה לשעבר נמצא בחופשת החג בקטלוניה, נפגש עם הנשיא לשעבר ז'ואן לאפורטה ובמועדון חוששים כי ינסה לפתות אנשים מהצוות המקצועי להצטרף אליו בקיץ לבאיירן מינכן.

פפ גווארדיולה מאמן ברצלונה. רויטרס
בברצלונה כועסים רק על הכוונה. פפ גווארדיולה/רויטרס

על פי הדיווחים, שני היעדים המרכזיים של גווארדיולה הם דומנק טורנט וקרלס פלנצ'ארט, האחראים על נושא הווידאו בברצלונה ומספקים את הדיווחים לצוות המקצועי על הקבוצות היריבות. השניים מסיימים את החוזה בברצלונה בעוד כחודשיים ובמועדון כועסים על הכוונה של גווארדיולה לפנות אליהם.

מלבד טיטו וילאנובה ועוזריו ג'ורדי רואורה ואורלי אלטימירה, יתר אנשי הצוות המקצועי מסיימים את חוזיהם. מאנל אסטיארטה צפוי לחבור לגווארדיולה בבאיירן מינכן וכן גם לורנסו בואנבנטורה, שהיה מאמן כושר בברצלונה ועזב יחד עם פפ.

בינתיים, לוקה טוני גילה כי גווארדיולה דיבר איתו לפני שחתם בבאיירן מינכן. השניים שיחקו יחד בברשיה לפני כעשור. "הוא התקשר והתעניין לגבי התנאים במינכן ואיך הרגשתי במועדון", סיפר חלוצה של פיורנטינה, שזכה עם הבווארים באליפות אחת ושיחק שם מ-2007 עד 2010. "כבר אז הבנתי שהוא בדרך לבאיירן. ההחלטה שלו הייתה מצוינת מבחינתו אישית וגם מבחינת באיירן. זה מועדון פנטסטי שמקבל את אחד המאמנים הטובים בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully