וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורש של ז'וטאוטאס? מרטינס דפקוס מצפה לבכורה בליטא

הקשר בן ה-20, המושאל ממכבי חיפה להפועל נצרת עילית, עשוי לקבל דקות ראשונות במדי נבחרתו: "הופתעתי לגלות שזומנתי"

נבחרת ישראל יצאה לצפון אירלנד עם נציג בודד של מכבי חיפה בסגל - דקל קינן. למדורגת שנייה בליגת העל יש גם את דינו אנדלובו שנכלל בסגל של נבחרת דרום אפריקה ולא שיחק מול הרפובליקה המרכז אפריקאית בשבת, אבל לא יותר מזה. ואולי כן.

מרטינס דפקוס, הקשר בן ה-20 המושאל ממכבי חיפה להפועל נצרת עילית מהלאומית (20 משחקי ליגה העונה, מתוכם 12 בהרכב), זכה בשבוע שעבר לזימון בכורה לנבחרת ליטא ועשוי לקבל הערב (שלישי, 21:00) דקות ראשונות במשחק הידידות מול אלבניה.

נוער 2012. מכבי חיפה
מקבל צ'אנס ברמה הבינלאומית. מרטינס דפקוס/מכבי חיפה

דפקוס ישב על הספסל ב-1:1 של נבחרתו בסלובקיה ביום שישי, אך כעת עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו אחרי שזומן במפתיע על ידי לאסלו צ'אבה. המאמן ההונגרי התרשם מיכולתו של דפקוס במדי הנבחרת הצעירה, עקב אחריו גם בליגה הלאומית והחליט להקפיצו לסגל הנבחרת הבוגרת. "זו הייתה הפתעה נעימה כשגיליתי שאני מוזמן", אמר דפקוס לתקשורת הליטאית. "האימון הראשון היה מעניין, התחלתי להתאקלם והמוטיבציה בשיאה".

כזכור, דפקוס הצטרף למחלקת הנוער של מכבי חיפה מאקדמיית הכדורגל הלאומית של ליטא ביולי 2011, בהמלצתו של שחקן הירוקים לשעבר ומי שגם הספיק לאמן את נבחרת ליטא, ריימונדס ז'וטאוטאס. בסגל הליטאי נמצא גם קסטוטיס איבשקביצ'יוס מבני יהודה שהשלים 90 דקות ביום שישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully