וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואי בארטון: "ניימאר הוא ג'סטין ביבר של הכדורגל"

הקשר האנגלי שוב העליב את כוכב נבחרת ברזיל: "מבריק ביוטיוב, במציאות חתול משתין". סקולארי: "אנחנו על המסלול"

לואיז פליפה סקולארי חזר אמש (שני) לסטמפורד ברידג', האצטדיון בו הדריך את צ'לסי במשך שבעה חודשים בעונת 2008/9, ויצא משם מאוכזב לאחר שנבחרת ברזיל שלו סיימה ב-1:1 את משחק ההכנה מול רוסיה. סקולארי עדיין מחפש ניצחון ראשון מאז חזר לקדנציה שנייה בנבחרת, כשאמש היה זה פרד שהציל אותו מהפסד עם שער שוויון בדקת הסיום.

מאמן נבחרתץ ברזיל, לואיז פליפה סקולארי. Julian Finney, GettyImages
מבקש להרגיע את האוהדים. לואיז פליפה סקולארי/GettyImages, Julian Finney

"אני חושב ששמרנו על הרמה מהמשחק מול איטליה", אמר 'פליפאו', "אבל שיחקנו מול קבוצה מאוד מאורגנת. מבין 54 הנבחרות המשחקות במוקדמות הגביע העולמי, רוסיה היא היחידה שעדיין לא ספגה שער. אהבתי לראות את השחקנים מגיבים היטב בדקות הסיום ולא מתייאשים. אני מאמין שאנו על המסלול הנכון. כולם יודעים שאין קיצורי דרך. נמשיך להשתפר, האוהדים הברזילאים יכולים להיות בטוחים שתהיה להם נבחרת טובה מאוד במונדיאל".

מי שלא הרשים הפעם הוא ניימאר, וזה הספיק לג'ואי בארטון כדי לחבוט שוב בכוכב הברזילאי המתוקשר. קשרה האנגלי של מארסיי, שכבר כינה בעבר את ניימאר 'אוברייטד מזויף' לאחר משחקה של ברזיל נגד אנגליה ונענה בתשובה של הכישרון הצעיר ("אני בכלל לא יודע מי זה בארטון"), תקף שנית. "ניימאר הוא ג'סטין ביבר של הכדורגל", צייץ בארטון בחשבון הטוויטר שלו. "מבריק ביוטיוב, אבל במציאות חתול משתין".

ובחזרה למשחק שהיה בלונדון. בניגוד לסקולארי, פאביו קאפלו לא היה צריך להרגיע את האוהדים בבית. המאמן האיטלקי מצעיד את רוסיה לקמפיין מושלם עד כה, והיא תישאר במקום הראשון של בית ו' ("הבית הישראלי") למרות דחיית המשחק מול צפון אירלנד. "אני חושב שהקבוצה שיחקה טוב והייתה מאוד מאורגנת, אבל החשובה מכל הייתה הרוח הקבוצתית. זה המפתח להמשיך הלאה - כל השחקנים שלי היו במיטבם. במשחקים מול ברזיל תמיד לומדים הרבה ואתה מגלה את הערך של הקבוצה והשחקנים. זה הדבר הכי חשוב עבור מאמן.

שחקן נבחרת ברזיל, ניימאר, מול שחקן נבחרת רוסיה, ויקטור פאיזולין. רויטרס
ג'ואי בארטון לא מרפה ממנו. ניימאר מול רוסיה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully