וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "הרצף נדיר, אבל רוצים להיזכר כאלופים"

במיאמי לא מתכוונים לעצור אחרי 27 ניצחונות, לברון נהנה לפרגן: "לחלק אסיסטים - זה הדבר האמיתי". וול: "הייתי בזון"

מיאמי היט ממשיכה לספור ניצחונות בדרך לשיא 33 הניצחונות הרצופים של לוס אנג'לס לייקרס מ-1971/2. ההיט ניצחו הלילה (בין שני לשלישי) את אולרנדו 94:108 והאריכו את הרצף שלהם ל-27, כשלברון ג'יימס הצטיין עם 24 נקודות והיה מרחק ריבאונד אחד מטריפל דאבל (11 אסיסטים, 9 ריבאונדים).

"בספורט המקצועני תמיד קשה לנצח, כך שרצף כזה הוא נדיר", אמר לברון לאחר המשחק. "הריצה ההיסטורית שלנו היא לזכות באליפויות, ועל פי זה אנחנו רוצים להיזכר. אבל זה תהליך ואנחנו יכולים להיות נרגשים מכל מה שקורה בדרך. ההצלחה של חבריי לקבוצה היא מה שמדרבן אותי. אני יכול לקלוע, אני יכול לקחת ריבאונד ולהגן, אבל למסור את הכדור ולראות את חבריי קולעים - זה הדבר האמיתי".

מאמנו אריק ספולסטרה הגיע ל-250 ניצחונות בקריירה והפך למהיר ביותר שעושה זאת בתולדות המועדון. "היינו במיטבנו ברבע הרביעי", אמר המאמן. "היו לנו שלושה משחקים קשים מול אורלנדו, הם לא מפחדים שם. ניקח את הניצחון הזה נמשיך הלאה במטרה להשתפר".

רשארד לואיס, שקלע 11 נקודות עבור ההיט וסייע לחפות על חסרונו של דווין וויד, אמר: "הפוקוס שלנו הוא לא ברצף הניצחונות, אלא בפלייאוף ובזכייה באליפות. זה שאנחנו מצליחים לנצח משחקים בזמן שוויד יושב בחוץ בגלל הפציעה בברך, זה פשוט גדול".

לברון ג'יימס (משמאל), דווין וויד שחקני מיאמי היט. רויטרס
יכול להיות מרוצה. לברון ג'יימס לצד דווין וויד/רויטרס

מי שעוד ניצב באור הזרקורים הלילה הוא ג'ון וול, שהיה בטירוף עם 47 נקודות בניצחון של וושינגטון 94:107 על ממפיס. "הייתי פשוט ב'זון' במשחק הזה", סיכם וול הנפלא, שקבע כמובן שיא קריירה וגם הוסיף 8 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, אחרי שאת המשחק הקודם סיים על הספסל בעקבות שתי עבירות טכניות. "קלעתי את שתי הזריקות הראשונות שלי וידעתי שאני בקצב מצוין".

מאמנו רנדי וויטמן החמיא: "זו הייתה פשוט הופעה מדהימה שלו. אנחנו נשענו עליו והוא סחף אותנו. הרגשתי שהכל תחת שליטה. אני כל כך גאה בבחורים האלה, זה היה ניצחון נהדר".

ג'ון וול שחקן וושינגטון וויזארדס. AP
ידע שהוא נכנס לקצב. ג'ון וול/AP

ובינתיים בלוס אנג'לס, הלייקרס מנסים להבין מה לא עובד בקבוצת הכוכבים שלהם, שהפסידה בפעם השלישית ברציפות, הפעם 109:103 לגולדן סטייט. "אין טעם להיות רגשניים", אמר קובי בריאנט, שקלע 36 נקודות וסיפק גם הטבעה אחת נדירה, אך שוב ירד מאוכזב מהפרקט. "אנחנו צריכים לראות מה קבוצות עושות נגדנו וללמוד מזה כדי לעשות התאמות. אני כנראה אצטרך לקחת מנהיגות בתחום הזה".

כשנשאל לגבי החשש מפני יוטה, שצימקה את הפער במאבק על המקום השמיני במערב למשחק בודד, אמר בריאנט: "מבוהל? אני נראה מבוהל? ממש לא".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. Ben Margot, AP
מתוסכל, לא מבוהל. קובי בריאנט/AP, Ben Margot

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully