וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ז'וזה מוריניו קרוב לחתימה בצ'לסי

על פי 'דיילי מייל', מאמן ריאל מדריד חתם כבר על מסמך ראשוני ויחזור לאנגליה. המנג'ר: "אני לא מכחיש, צ'לסי היא בלב שלי"

ז'וזה מוריניו הוזמן אמש (שני) כאורח ההתאחדות הברזילאית למשחק הידידות בין הסלסאו לרוסיה (1:1) בסטמפורד ברידג'. מאמן ריאל מדריד אמנם לא נצפה באצטדיון, אך הדיווחים על חזרתו לצ'לסי בקיץ ממשיכים להתגבר ויכול להיות שבעונה הבאה לא יחפשו אותו ביציע הכבוד, אלא על ספסל הקבוצה המארחת

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי (ימין) עם פרנק למפארד. GettyImages
בדרך לאיחוד? ז'וזה מוריניו עם פרנק למפארד/GettyImages

אתר 'דיילי מייל' פרסם כבר לאחר המשחק אמש, כי מאמן ריאל מדריד קרוב מתמיד להיות שוב כחול ואף טען כי יש קיים סיכוי שרומן אברמוביץ' כבר החתים את מוריניו על הסכם. על פי הדיווח, מוריניו ואברמוביץ' פתרו את חילוקי הדעות שהיו ביניהם מאז פיטוריו של 'המיוחד' ב-2007, והאוליגרך הרוסי הבין כי הפורטוגלי הוא האופציה הטובה ביותר בנמצא, במיוחד אחרי שפפ גווארדיולה יצא מהשוק בעקבות מינויו למאמנה של באיירן מינכן החל מהקיץ הקרוב.

מקורב למאמן טען ב'דייל מייל' כי אברמוביץ' הבין שזה האיש אותו הוא רוצה במקום המאמן הזמני רפא בניטס. "מוריניו מבטיח הצלחה", נכתב בדיווח של דומיניק קינג. "גם אברמוביץ' יודע את זה. מוריניו יכול לבנות את הסגל מחדש ולמצות את הפוטנציאל של שחקנים כמו חואן מאטה, אדן הזאר ואוסקר".

"יש לי קשרים רגשיים עמוקים לצ'לסי", הודה הפורטוגלי. "אני לא יכול להכחיש זאת. אני אוהב מאוד את אנגליה, למרות מזג האוויר. יש לי פה בית, ואני חושב שבאופן טבעי אני אהיה חייב לחזור לכדורגל האנגלי, לצ'לסי או למועדון אחר. מן הסתם, צ'לסי משמעותית יותר עבורי מאשר מועדונים אחרים. צ'לסי היא בלב שלי".

לגבי השמועות שנפוצו בגלל הגעתו ללונדון, אמר מוריניו: "זה נורמלי שאהיה פה, בדיוק כמו שנורמלי שאהיה בביתי בפורטוגל. בכל פעם שאני מגיע לכאן, אנשים מיד עושים הקשרים לזה שאני חוזר. אני חושב שאני מזין את זה כי אני אומר שאני אוהב את צ'לסי ויום אחד אני אחזור. אם אני כן, נראה שאני תורם לכל השמועות האלה". עם זאת, המשיך המנג'ר לשדר עסקים כרגיל ואמר: "יש לי מחוייבות כרגע לריאל, וכמקצוען, אני חושב רק על העבודה שלי שם כרגע".

מוריניו, למי ששכח, הגיע לצ'לסי ב-2004 אחרי שהוביל את פורטו לזכייה בליגת האלופות. עם הכחולים הוא זכה בשתי אליפויות רצופות ולאחר מכן בגביע, אך נפרד ממנה בספטמבר 2007 והוחלף על ידי אברהם גרנט. כעת הוא מקווה להוביל את ריאל מדריד לזכייה עשירית בליגת האלופות ובכך להפוך למאמן הראשון שזוכה בתואר האירופי עם שלוש קבוצות שונות, אחרי שהניף את הגביע הנכסף גם עם אינטר ב-2010.

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו עם כריסטיאנו רונאלדו. Angel Martinez, GettyImages
עדיין חושב רק על ריאל? מורניו עם רונאלדו/GettyImages, Angel Martinez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully