וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי ת"א: בשיקטאש הפסידה לגלאטסראיי

יריבת הצהובים ביום חמישי נכנעה 76:72 בליגה הטורקית. אולימפיאקוס ניצחה את אריס סלוניקי, חימקי גברה על סמארה

טורקיה:

כמה ימים לפני שהיא נוחתת בישראל לקראת המשחק שלה נגד מכבי תל אביב במחזור הלפני אחרון בשלב הטופ 16 של היורוליג, בשיקטאש נכנעה הערב (שני) 76:72 לגלאטסראיי במחזור ה-22 בליגה הטורקית. 15 נקודות של טוטקו אצ'יק ו-11 נקודות ו-11 ריבאונדים של דמיר מרקוטה לא עזרו לבשיקטאש שמדורגת במקום השישי. קרלוס ארויו הוביל את גלאטסראיי עם 17 נקודות.

יוון:

אולימפיאקוס החבולה מההפסד הביתי למכבי תל אביב ביום חמישי, התאוששה הערב קלות עם ניצחון חוץ 68:84 על אריס סלוניקי במחזור ה-21 בליגה היוונית. המשחק היה צמוד עד שאלופת אירופה ברחה בזכות רבע שלישי של 9:26. סטראטוס פרפרוגלו הוביל את הקלעים של אולימפיאקוס עם 20 נקודות וגיורגי שרמדיני קלע 19. מיכאליס פלקאנוס קלע 14 אצל אריס סלוניקי. אולימפיאקוס מוליכה את הבטלה עם מאזן 1:20, פנאתינייקוס שנייה עם 3:18.

ליגת ה-VTB:

חימקי מוסקבה לקחה פסק זמן מהמאבקים על מקום בשלב ההצלבה של היורוליג וגברה על סמארה 81:82 במחזור האחרון של בית A. בזכות הניצחון חימקי הבטיחה לעצמה את פסגת הבית ואת המקום ברבע הגמר. היא תשחק שם בסדרת הטוב מחמישה נגד המנצחת בסדרה בין ריגה הלטבית לאסטנה הקזחית.


פטרי קופונן קלע שלשה כ-17 שניות לסיום וטרה סימונס החטיא בשנייה האחרונה זריקה שהייתה יכולה לנצח לסמארה את המשחק. קופונן וקרסימיר לונצ'אר קלעו 16 נקודות כל אחד אצל חימקי וסרגיי מוניה הוסיף 14. סימונס הוביל את הקלעים של סמארה עם 17 נקודות, אנדרה סמית' קלע 15 והוריד 11 ריבאונדים וארון מיילס הצטיין עם 13 נקודות, 10 אסיסטים ו-7 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully