וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: נובאק דג'וקוביץ' דילג לשמינית הגמר

הסרבי ניצח בקלות 2:6, 4:6 את דברמן ההודי ויפגוש את האס בשלב הבא. פרר גבר על פוניני. שראפובה ניצחה את וסנינה

נובאק דג'וקוביץ' ממשיך לעשות חיים במיאמי. הערב (ראשון) הוא הבטיח את מקומו בשמינית הגמר אחרי ניצחון קל נוסף על סומדב דברמן ההודי (254 בעולם) 2:6, 4:6 אותו הכניע תוך 68 דקות. המדורג ראשון בעולם יפגוש בשלב הבא את טומי האס, שמצידו עשה את העבודה עם 3:6, 2:6 על אלכסנדר דולגופולוב.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
טיול קליל. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

נולה השיג שבירה כבר במשחקון השני במשחק וחתם את המערכה הראשונה עם משחקון מושלם שסידר לו 2:6. המערכה השנייה כבר הייתה צמודה יותר כאשר דברמן שמר על ההגשות שלו עד המשחקון החמישי שבו הסרבי ניצח והשיג את היתרון שנשמר עד הסוף.

מוקדם יותר דויד פרר, המדורג שלישי בטורניר, דהר לשמינית הגמר עם ניצחון תוך שעה ו-13 דקות 1:6, 5:7 על פאביו פוניני האיטלקי (32 בטורניר, 36 בעולם). פרר שבר ארבע פעמים במערכה הראשונה ופעמיים בשנייה ודילג לשלב הבא שם הוא יפגוש את קיי נישיקורי, שניצח 2:6, 5:7 את שאבייר מאליס הבלגי. ינקו טיפסרביץ' הפסיד אמנם 6:4 את המערכה הראשונה נגד קווין אנדרסון, אבל חזר מצוין עם 6:7 ו-0:6 כדי להעפיל ל-16 האחרונים.

מריה שראפובה טניסאית רוסיה. AP
ניצחון תוך שעה וחמישים דקות. מריה שראפובה/AP

אצל הנשים, מריה שראפובה פגשה את בת ארצה אלנה וסנינה ואחרי שעה וחמישים דקות ניצחה 4:6, 2:6. נדיה פטרובה גם היא בשמינית הגמר עם 6:7, 4:6 על ילנה ינקוביץ'. רוסיה מנוסה אחרת, סבטלנה קוזנצובה, הפסידה 6:3, 6:3 לאנה איבנוביץ', וגם מריה קירילנקו הודחה עם הפסד 6:2, 7:6 לקלרה זקפאלובה הצ'כית. מי שמוצאת את עצמה כבר בשלב הזה מחוץ לתחרות היא אנג'ליק קרבר הגרמניה, שנכנעה לסוראנה קירסטאה 6:4, 6:0. קלרה זקופאלובה גברה 2:6, 6:7 על מריה קירילנקו. שרה אראני טיילה עם 1:6, 0:6 על סימונה האלפ, ובת ארצה רוברטה וינצ'י שרדה עם 7:5, 4:6, 4:6 על קרלה סוארס נבארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully