וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב ומטה אשר/עכו ב-0:2

האלופה חגגה 0:3 קל על הוד השרון וזקוקה לניצחון נוסף כדי להעפיל לגמר שנה שמינית רצוף. 0:3 לצפוניים על הפועל ירושלים

כל הסימנים מראים שסדרת גמר הכדורעף תכלול את מכבי תל אביב ומטה אשר/עכו, שעשו הערב (ראשון) צעד ענק בדרך למטרה כשעלו ל-0:2 בסדרות חצי הגמר.

מכבי הוד השרון לא הצליחה למנוע ממכבי תל אביב לנצח בבית 0:3, כשכעת האלופה זקוקה לניצחון אחד בלבד בדרך להופעה שמינית ברציפות בסדרת הגמר. המערכה הראשונה הייתה צמודה עד לנקודות המכריעות, אבל הצהובים ניצחו 23:25. הפערים בין שתי הקבוצות גדלו במערכה השנייה והשלישית שהסתיימו עם 22:25 ו-17:25. הצמד הברזילאי סנדרו סילבה ופרד טישיירה סיימו עם 13 נקודות כל אחד, אמיר וינרסקי סיים עם עשר וגם גנדי סוקולוב עם תשע (שש קיל בלוק) דאג לעליונות אווירית באזור הרשת. להוד השרון: הרשקו 13, דדון 8 (4 קיל בלוק), קליינשטיין 7, ג'ניה דניסוב 6 וזיו בר נצר 5 נקודות.

מאמן מכבי תל אביב כדורעף, זוהר בר נצר. אדריאן הרבשטיין
"אני שמח מאוד שחיברנו שני משחקים טובים ביחד ואנחנו נראים טוב". זוהר בר נצר/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי תל אביב, זוהר בר נצר, אמר בסיום לאתר איגוד הכדורעף: "אני שמח מאוד שחיברנו שני משחקים טובים ביחד ואנחנו נראים טוב. נרצה לבוא ביום חמישי בכדי לגמור את הסדרה". מאמן הוד השרון, תומר רוסיאנסקי: "שיחקנו יותר טוב היום והיה יותר פייט. היו חסרים לנו כמה מצבים עם יותר ריכוז ואומץ בכדי להפוך את המשחק. בכל פעם שהייתה לנו אפשרות אז מכבי עשתה את העבודה גם בהגנה וגם בהתקפה ואני מאוכזב שלא הצלחנו לנצח לפחות מערכה. אני מקווה שנאסוף את החבר'ה ונתמודד איתם ביום חמישי".

מאמן הפועל מטה אשר בכדורעף נועם כץ. אדריאן הרבשטיין
"משחק פלייאוף טיפוסי". נועם כץ/אדריאן הרבשטיין

גם הטוענת לכתר ומחזיקת הגביע הפועל מטה אשר/עכו עשתה את המוטל עליה, אבל חתמה את הערב עם 0:3 בתום 80 דקות (22:25, 26:28, 19:25), כשגם היא עלתה ליתרון 0:2 בסדרה. דווקא המארחים היו אלא שהציגו מספרים יעילים יותר בהתקפה, אך נכנעו לקבלה ומשחק חסימה טוב יותר של האדומים מנעמן, עליו חתום סלבה בצ'קלה שהצטיין עם 6 קיל בלוק ובסך הכל 10 נקודות.

את מטה אשר/עכו הוביל גיא בן גל עם 15 נקודות (4 קיל בלוק), מרסלו סאקי וסבה פכרז 11 כל אחד, אלכס אוסוקין 6 ואריאל כצנלסון 4 נקודות. לירושלים: זיו גוטמן 10, אורוש דרפשין 8 (4 קיל בלוק), ולדימיר ורטלקו 6, מיכאל מילשטיין וקיקה סטורונצ'וק 5 כ"א. "היה משחק פלייאוף טיפוסי", אמר בסיום נעם כץ, מאמן מטה אשר/עכו. "להבדיל מכל העונה, הפעם ההתקפה שלנו לא הייתה בשיאה, אבל צריך להבין שלא קל לשחק באולם בירושלים. אני שמח שהצלחנו לנצח את המשחק בלחימה ונצטרך את אותו מאמץ ביום חמישי הקרוב במשחק השלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully