וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל אירופי: 11 נק' לנעימי בהפסד טריומף לצסק"א

הגארד הישראלי וקבוצתו הובסו עם 82:62. יותם הלפרין קלע גם כן 11 בניצחון באיירן על ארטלנד. הפסד לננו גינזבורג ונימבורק

ליגת העל בכדורסל הושבתה והמחזור שתוכנן להתקיים הערב (ראשון) נדחה, אך באירופה שיחקו כרגיל, וכמה מהנציגים הישראלים ברחבי היבשת רשמו תצוגות נאות. בליגה המזרח אירופית אירחו טריומף מוסקבה ויובל נעימי את צסק"א מוסקבה, והובסו 82:62. הגארד הישראלי פתח בחמישייה, שיחק 23 דקות ובהן רשם שורה סטטיסטית של 11 נקודות (3 מ-8 משתי נקודות, 1 מ-4 משלוש, 2 מ-2 מקו העונשין), 4 אסיסטים ו-3 חטיפות.

קבוצתו ספגה הפסד תשיעי העונה בליגה המזרח אירופית. צסק"א הוליכה כבר מהפתיחה, פתחה פער דו ספרתי במחצית הראשונה והעניקה מנוחה לשחקני המפתח במחצית השנייה. סוני ווימס הוליך אותה עם 17 נקודות

שחקן באיירן מינכן בכדורסל, יותם הלפרין. Christof Koepsel, GettyImages
יכולת משופרת לאחרונה. הלפרין/GettyImages, Christof Koepsel

*עוד בליגה המזרח אירופית נימבורק, קבוצתו של המאמן הישראלי ננו גינזבורג, רשמה הפסד 71:63 מול צמוקי מינסק הבלארוסית. רדוסלב רנצ'יק הוותיק הוליך את קלעי נימבורק עם 11 נקודות, במה שהיה ההפסד ה-13 של הצ'כים בליגה העונה. כעת הם מדורגים במקום השמיני בלבד בבית ב'.

* בגרמניה, יותם הלפרין וקבוצתו באיירן מינכן התאוששו מההפסד לאולם בחצי גמר הגביע הגרמני וגברה על ארטלנד 76:88. הישראלי ממשיך להציג יכולת משופרת ביחס לזו שהציג במשך העונה כולה, והערב רשם 11 נקודות ו-5 אסיסטים ב-23 דקות. הכישרון המקומי רובין בנצינג הוליך את באיירן עם 16 נקודות. 28 נקודות של ברייס טיילור לא עזרו לארטלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully