וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי קורזיץ: "שמחה ששברתי את המחסום של עצמי"

הגולשת קיבלה מענק של 100 אלף שקל אחרי הזכייה באליפות העולם. דוידוביץ': "מקווה ששוב נהיה על הפודיום, רק בסדר אחר"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: מיכאל ברגמן

שמחת הניצחון של לי קורזיץ ומעיין דוידוביץ' טרם התפוגגה. שתי גולשות הגלים הוזמנו הערב (ראשון) למסיבת עיתונאים על ידי הוועד האולימפי, שם הוענקו להם מענקים על ההישגים. אלופת העולם קיבלה 100 אלף שקל אחרי שזכתה בתואר בפעם הרביעית בקריירה והשלישית ברציפות. דוידוביץ', שחזרה הביתה עם הארד, הסתפקה במחצית מהסכום.

לי קורזיץ עם יושב ראש הוועד האולימפי יגאל כרמי. ברני ארדוב
שיתוף פעולה מצוין. כרמי עם קורזיץ/ברני ארדוב

לי קורזיץ אמרה באירוע: "יושבים פה אנשים שקשורים בדרך וביומיום שלי. שמעתי על כך שמדברים על כך שאני פחות טובה ברוחות חלשות, ובריו בונים על מישהו אחר. אני שמחה ששברתי את המחסום שלי מעצמי, והצלחתי לנצח דווקא בתנאים הגרועים שלי, דווקא כשהיה לי קשה מבחינה מנטלית ולא היו לי את החברות הקרובות שלי. דווקא מהמקום של הלבד והקשה הצלחתי בתנאים הללו והסיפוק שיש לי מבפנים לא היה לי בשום תחרות. אני חייבת להגיד למעיין על כך שהייתה איתי כל יום שזה תענוג גדול. אין דברים כאלה לשמוע שתינו יחד את התקווה על הפודיום. היה כיף גדול".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מעיין דוידוביץ'. ברני ארדוב
מקווה שהסדר יתהפך על הפודיום בפעם הבאה. דוידוביץ'/ברני ארדוב

מעיין דוידוביץ' הוסיפה: "אני מודה למועדון שעוזר ותומך יותר בזמן האחרון, לאיגוד ולמאמן כושר שלי שתומך ועוזר לי בשנים האחרונות. אני מקווה שיהיו עוד הרבה פודיומים, רק שהפעם אני אהיה למעלה והיא תהיה קצת יותר למטה".

לי קורזיץ עם יעל ארד. ברני ארדוב
גם יעל ארד במברכים/ברני ארדוב

יגאל כרמי, יושב ראש הוועד האולימפי פנה אל השתיים, ואמר: "הבאתן לנו הרבה כבוד ואני מקווה שבאופן אישי אתן נהנות ממה שאתן עושות. אנחנו כאן כדי לתמוך בכן. כן ירבו. הרגעים המאושרים של ספורטאים נמשכים דקות ספורות וזה מה שקורה היום".

אפרים זינגר, מנכ"ל הוועד האולימפי: "עם מבט לריו 2016, הגלשנים נמצאים בחוד החנית. אנחנו רואים את מעיין ואת לי, בנות ובנים נוספים בראש יחד עם הג'ודו. מי שבפועל עושה את העבודה אלה האגודות של הספורטאים - כל אותה מערכת תומכת שמלווה ביומיום לאורך שנים רבות את העבודה. איגוד השייט זיכה אותנו במהלך השנים האחרונות לאינספור פעמים של ישיבה וחלוקת תשורות".

אורלי פרומן, מנכ"לית משרד התרבות הספורט, פנתה לקורזיץ ואמרה: "אין מילים שיכולות לבטא את ההתרגשות שלנו מעוצמת ההישג שלך לי. אומה שלמה עמדה נרגשת כאשר התבשרנו על התוצאה. התרגשנו, דמענו ואמרנו: 'היא שלנו'. כשאת שם משייטת בין הגלים דעי לך שיש אזרחים רבים שמתרגשים יחד איתך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully