וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: וויצ'יטה סטייט הדהימה את גונזאגה

השוקרס העיפו את הראשונה במערב בסיבוב השני. מרקט וסירקיוז שרדו, לואיוויל ומישיגן סטייט טיילו, סיינט לואיס הובכה

הסיבוב השני של טורניר המכללות יצא לדרך הלילה (בין שבת לראשון), וגרסת 2013 של מרץ המשוגע המשיכה לנפק סנסציות בקצב מסחרר. הסינדרלה התורנית של הריקוד הגדול הייתה וויצ'יטה סטייט, המדורגת תשיעית באיזור המערב, הדהימה את גונזאגה, המדורגת ראשונה באיזור ובדירוג הארצי, עם 70:76.

קלנתוני ארלי שחקן מכללת וויצ'יטה סטייט. AP
מרץ המשוגע עומד בציפיות. ארלי/AP

הבולדוגס כמעט חזרו מפיגור של 13 נקודות, אבל השוקרס השלימו את המלאכה והשתחלו לסוויט סיקסטין בזכות 16 נקודות של רון בייקר וקלנתוני ארלי. את גונזאגה, שקלעה ב-35% מהשדה, הוביל קלי אוליניק עם 26 נקודות (8 מ-22 מהשדה) ו-9 ריבאונדים. עוד במערב, אריזונה (6) עצרה את הארוורד המפתיעה (14) עם 51:74 מוחץ.

קלי אוליניק שחקן מכללת גונזאגה. AP
משחקו האחרון בקולג'? אוליניק/AP

באיזור המערב התיכון המשיכה לואיוויל (1) לדרוס עם 56:82 על קולורדו סטייט (8), אחרי שסחטה לא פחות מ-20 איבודים מהראמס, וקיבלה 27 נקודות מראס סמית' המצוין. בשלב הבא תחכה לקבוצה של ריק פיטינו אורגון (12), שהמשיכה להוכיח שהיא הייתה ראויה לדירוג גבוה הרבה יותר אחרי שמחצה גם את סיינט לואיס (4) עם 57:74 נהדר בזכות 23 נקודות של הפרשמן דמיאן דוסטון. מישיגן סטייט (3) עלתה גם היא לשמינית הגמר עם 48:70 על ממפיס (6), גארי האריס קלע שיא קריירה של 23 נקודות לספרטנס.

דמיאן דוסטון שחקן מכללת אורגון. AP
מדורגת 12? הצחקתם אותם. דוסטון/AP

באיזור המזרח, מרקט (3) שוב חיכתה לרגע האחרון לפני שגברה 72:74 על באטלר (6). הגולדן איגלס שנזקקו לסל ניצחון של ואנדר בלו מול דייוידסון בסיבוב הקודם חזרו מפיגור של שמונה נקודות במחצית לעוד ניצחון דרמטי, כשבלו הפגיז 29 נקודות. גם סירקיוז (4) עלתה בקושי לסוויט סיקסטין עם 60:66 על קליפורניה (12). האורנג' בנו יתרון של 12 נקודות לפני שהעבירו 12 דקות ללא סל שדה אבל החזיקו מעמד וגירדו ניצחון קשה מהצפוי. במשחק היחיד באיזור הדרום הביסה מישיגן (4) את VCU החמישית 53:78.

ואנדר בלו שחקן מכללת מרקט. AP
שרדו עוד מותחן. בלו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully