וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ ניצחה 26:32 את הפועל ראשל"צ

האלופה השלימה ניצחון שני בתוך ארבעה ימים על יריבתה המושבעת והבטיחה יתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף

המחזור ה-20 בליגת העל בכדוריד ננעל הערב (שבת) עם הדרבי הגדול בין מכבי להפועל ראשון. מכבי, שניצחה את הפועל ביום שלישי בגמר הגביע, עשתה זאת שוב והפעם בצורה משכנעת עם ניצחון מוחץ, 26:32 בעוד הצגה גדולה שלה בעונה נהדרת.

האלופה, שטרם הפסידה העונה אף משחק ליגה ונראית מצוין, שלטה במשחק הזה מפתיחתו ועד סופו. פיליפ מריאן, שלהט גם ביום שלישי בגביע עם עשרה שערים, הוליך את הצהובים ליתרון מוקדם אותו לא שמטה קבוצתו אפילו לא לרגע אחד. הפועל, שרדפה אחרי מכבי לאורך כל המשחק, נשברה כאשר עידן מימון ספג כרטיס אדום במצב של 18:25 ומאותו הרגע המשחק הזה היה במעמד של צד אחד בלבד.

פיליפ מריאן, שחקן מכבי ראשון לציון כדוריד. ברני ארדוב
שוב הצטיין. פיליפ מריאן/ברני ארדוב

הניצחון הזה הבטיח למכבי את המקום הראשון בליגה ואת יתרון הביתיות לאורך כל הפלייאוף. מנגד, הקבוצה של סער פרנקל ממשיכה בעונה המאכזבת שלה למרות הסגל המבטיח, וכעת גם המקום השני כלל לא בטוח עבורה. האדומים ינסו להבטיח בשני המחזורים שנותרו את המקום השני, כאשר במחזור הסיום הם יתארחו אצל מכבי תל אביב השלישית, שמפגרת אחרי הפועל בשתי נקודות.

מאמן מכבי, אולג בוטנקו אמר בסיום המשחק: "עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות, וזה להבטיח את יתרון הביתיות לאורך כל סדרת הפליאוף. זה היה שבוע מצוין עם הזכייה בגביע המדינה, ואני מאחל לכולם חג שמח".

כבשו למכבי: עמית סטלמן ופיליפ מריאן 7 כ"א, פולאקוביץ', רוזנטל, עומר גרא, גל אברהם 3 כ"א, יואב נאמן 2, נדב רובין, דור גבע, עמיר אהרון, אמיר לנגליב.

כבשו להפועל: בוטוליה 8, יובל גררה וערן צרפתי, אבישי סמולר 3 כ"א, דן מירקוס ועוז חממי 2 כ"א, סשה צ'ודונובסקי, יותם טל, טל הרשקוביץ, שי הרשקוביץ ועידן מימון 1 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully