וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראלי: תל אביב סייברס זכתה באליפות

הקבוצה מגוש דן הניפה תואר שני ברציפות ושלישי בארבע שנים והשלימה עונה ללא הפסדים עם 26:46 בגמר על יהודה רבלס

חודש וחצי אחרי הדבר האמיתי ב-NFL, גם בישראל נערך אמש (שישי) הסופרבול, הפעם של ליגת ה-IFL המקומית. קבוצת תל אביב סייברס הייתה זו שחגגה עם הגביע הנכסף בסופו של דו קרב ארוך, שהסתיים ב-26:46 על יהודה רבלס המפתיעה.

הקבוצה מגוש דן השלימה עונה מושלמת, לאחר שניצחה בכל עשרת משחקיה בעונה הסדירה, כמו גם את ירושלים קינגס בחצי הגמר. המפסידה, שהשתחלה לפלייאוף למרות מאזן 5:5 בעונה הסדירה והפתיעה את תל אביב פיונירס בחצי הגמר השני, תסתפק במחמאות.

תל אביב סייברס חוגגים זכייה באליפות ה-IFL. מגד גוזני
ההצלחה נמשכת. הסייברס חוגגים עם הגביע/מגד גוזני

המשחק שנערך כמיטב המסורת באצטדיון קראפט אשר בירושלים החל עם מחצית ראשונה שקולה, בה ההתקפות דיברו בעיקר ואל המנוחה ירדו הסייברס ביתרון 12:18, לאחר שטאצ'דאון על סף המחצית מצד הרבלס נפסל שכן הקוורטרבק שלהם עבר את קו ההתנגשות.

בתחילת המחצית השנייה הרבלס עלו ליתרון 18:20 אחרי טאצ'דאון והמרה מוצלחת לשתי נקודות וריח הסנסציה כבר עמד באוויר, אבל מאותו רגע הכול הלך לכיוון אחד בלבד. טאצ'דאון מהיר ממסירה של עדי חכמי והחזרת פאנט לטאצ'דאון לקראת סיום הרבע השלישי קבעו 20:34 והוציאו את הרוח ממפרשי היריבה.

הסייברס חטפו כדור, שמו עוד טאצ'דאון והדקות האחרונות הפכו לגארבג' טיים, כאשר הרבלס עוד הצליחו לצמק במעט עם טאצ'דאון לאחר עבירות רבות מצד הסייברס, כולל שתי עבירות על התנהגות בלתי ספורטיבית מצד מאמן האלופה החדשה, שאף הורחק.

לקראת הסיום אירע רגע לא נעים, כאשר הסייברס התייצבו למערך של כריעת ברך, אבל הפכו אותו לטאצ'דאון נוסף, מה שהוביל לשריקות בוז מצד הקהל.

עבור הסייברס זו הייתה אליפות שנייה ברציפות ושלישית בארבע עונות. הרבלס, שזכו באליפות לפני שנתיים, לא הצליחו לשחזר את ההצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully