וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אברטון מעוניינת לצרף את תומר חמד

על פי 'דיילי מייל', במשחק הנבחרת מול פורטוגל נכחו סקאוטים של הקבוצה האנגלית, שינסו לצרפו תמורת חמישה מיליון ליש"ט

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ההופעה המצוינת של תומר חמד אתמול (שישי) עשויה לסלול את דרכו לקבוצה בכירה יותר באירופה. ב'דיילי מייל' מפרסמים הבוקר שאברטון האנגלית מעוניינת לבדוק את אפשרות צירופו של חלוץ מאיורקה. חמד, שכבש את השער הראשון נגד פורטוגל ב-3:3 הדרמטי של הנבחרת, זכה למעקב צמוד מצד סקאוטים שנכחו באיצטדיון רמת גן ועקבו בין השאר אחרי ביצועיו.

תומר חמד שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
מבוקש. תומר חמד/ברני ארדוב

בדיווח טוענים שחמד יוכל לעזוב את המועדון הספרדי תמורת חמישה מיליון ליש"ט בסיום העונה. כידוע, חמד פתח מצוין את העונה עם לא פחות מחמישה שערים בשבעה משחקים, אבל מאז היכולת שלו דעכה והוא איבד את מקומו בהרכב של מאיורקה, כשהוא הבקיע שער אחד בלבד מאז חודש דצמבר.

חמד, שלא יוכל לשחק במשחק הקרוב של הנבחרת נגד צפון אירלנד בגלל צהובים, אמר לאחר ההתמודדות: "אנחנו מאוכזבים וזה אומר הכל. אם אנחנו יוצאים מאוכזבים מ-3:3 נגד פורטוגל זה אומר עלינו הרבה. הקהל ראה נבחרת שנלחמת ושנותנת הכל. עשינו משחק מצוין. לדעתי היינו צריכים לשמור על ה-1:3 עוד כמה דקות ואז הם לא היו חוזרים. חבל שהם צימקו מהר ל-3:2".

החלוץ, שהעלה את מאזן הכיבושים שלו לשישה בקמפיין הנוכחי, אמר על היכולת האישית שלו: "אני מאוד שמח שהגעתי למעמד הזה בנבחרת. זה לא מובן מאליו. גם אם אני לא פותח בהרכב, להיות חלק מהנבחרת זה גאווה. התפקיד שלי זה להבקיע ואני שמח שאני עושה אותו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully