וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: דל פוטרו הודח בסיבוב השני, דג'וקוביץ' דילג

הארגנטינאי הופתע על ידי קאמקה הגרמני (89 בעולם) 7:6, 6:1 וסיים את דרכו. נולה בסיבוב השלישי אחרי 1:6, 0:6 על רוסול

הפתעה גדולה נרשמה הלילה (בין שישי לשבת) בטורניר מיאמי היוקרתי. חואן מרטין דל פוטרו, שרק בתחילת השבוע פספס הזדמנות מצוינת לזכות בתואר באינדיאן וולס, מוצא את עצמו מודח כבר בסיבוב השני. הארגנטינאי המדורג חמישי בטורניר נכנע לטוביאס קאמקה הגרמני (89 בעולם) 7:6, 6:1.

טוביאס קאמקה טניסאי גרמני. רויטרס
הסנסציה של הטורניר עד כה. קאמקה/רויטרס

המערכה הראשונה הייתה צמודה, שני הטניסאים שברו פעם אחת ונגררו לשובר שוויון, אבל אז קאמקה ניצח 5:7 והשיג יתרון משמעותי. במערכה השנייה ההגשות של דלפו כבר לא עבדו, הוא נשבר פעמיים ונכשל בשני הנסיונות שלו להשיג שבירה, והובס 6:1 בדרך להדחה שהושלמה תוך שעה וחמישים דקות.

מי שדילג בקלות לשלב הבא הוא נובאק דג'וקוביץ' שמחץ את לוקאש רוסול הצ'כי 1:6, 0:6 תוך 53 דקות בלבד. בשלב הבא יפגוש הסרבי את סומדב דברמן ההודי (254), שהפתיע את אדוארד רוג'ר ואסילין 6:4, 4:6, 5:7. ז'יל סימון העפיל לסיבוב השלישי עם 3:6, 3:6 על לייטון יואיט האוסטרלי. פלוריין מאייר הגרמני לעומת זאת הודח על ידי גרגה זמליה 6:3, 7:6.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
גם בשלב הבא הוא לא אמור להזיע יותר מדי. דג'וקוביץ'/רויטרס

דויד פרר העפיל אוטומטית לשלב הבא אחרי פרישתו של דמיטרי טורסונוב. קיי נישיקורי הדיח את ויקטור האנסקו 3:6, 3:6 וחואן מונאקו הודח על ידי אלברט ראמוס 6:2, 4:6, 6:3. טומי האס גם הוא העפיל עם 0:6, 7:5, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully