וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל - פורטוגל: הציונים

22.3.2013 / 16:40

חמד היה איש המשחק, גוטמן הצטיין בהכנה, גרשון היה טוב, אבל הטעות של אוואט טרפה את הקלפים. נבחרת ישראל: הציונים

אלי גוטמן, נבחרת ישראל. ברני ארדוב
גם הוא הצטיין. גוטמן/ברני ארדוב

שוער

דודו אוואט: 3

שוער מאיורקה סיפק שלוש עצירות יפות וניסה להקנות ביטחון להגנה, אבל ספג שלוש פעמים ויתרה מכך: היה אשם בשער השוויון המאוחר של פורטוגל, שמנע מישראל ניצחון סנסציוני.

הלדר פושטיגה שחקן נבחרת פורטוגל דודו אוואט שוער נבחרת ישראל. ברני ארדוב
ספג שלוש פעמים והיה אשם ישיר בשוויון הדרמטי. אוואט/ברני ארדוב

הגנה

יובל שפונגין: 6

עשה את העבודה שלו בצורה טובה. בתחילת המשחק, לאחר ספיגת השער, קפא כמו כל הגנת הנבחרת אך לאט לאט השתחרר, שיחק בביטחון וכמובן בישל לתומר חמד את השוויון.

איתן טיבי: 6

נראה היה שקצת התרגש מגודל המעמד, אך מהר מאוד התעשת. במחצית השנייה סבל כמו כל שחקני ההגנה מהירידה אחורה, אבל עשה את העבודה שלו.

טל בן חיים: 5

משחק מאוד מהוסס של בן חיים. השחקן הוותיק בהגנת הנבחרת שיחק בלי ביטחון והשפיע לרעה על כל שחקני ההגנה בחלק הראשון של המשחק. השתפר במחצית השנייה כאשר הנבחרת כולה הייתה במגננה.

רמי גרשון: 7

החלטה נבונה של גוטמן להרכיב אותו. אולי הוא לא בכושר שיא, אך גרשון הביא הרבה אגרסיביות וכוח, בעיקר במחצית השנייה בה ישראל ירדה אחורה. השער שכבש הוא רק תוספת למשחק טוב מאוד שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רמי גרשון שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
עוצמה וכוח מאחור ושער כבונוס. גרשון/ברני ארדוב

קישור

שרן ייני: 7

ההפתעה של גוטמן היא גם ההפתעה של המשחק. במחצית הראשונה היה בכל מקום במגרש ועצר את ההתקפות הפורטוגליות. בהמשך עזר בלחץ והוציא קדימה מהר מאוד את הכדורים, גם כשהנבחרת הייתה קצת בהלם. קנה את מקומו.

בירם כיאל: 5

משחק בינוני של כיאל. לא ראו אותו מספיק במחצית הראשונה והוא די נעלם בשנייה. שווה הרבה יותר ונצטרך לקבל את זה ממנו בצפון אירלנד.

ביברס נאתכו: 6

שיחק טוב, בעיקר במחצית הראשונה. ניהל היטב את המשחק, הניע כדור וקבע את הקצב. נחלש במחצית השנייה והשאיר את מרכז השדה לפורטוגלים.

מאור מליקסון: 5

לא היה דומיננטי מספיק. סיפק כמה נגיעות יפות בכדור, אך בסך הכול הפורטוגלים מנעו ממנו לייצר התקפות עבור נבחרת ישראל. מליקסון שווה יותר.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל עם טל בן חיים שרן ייני שחקני נבחרת ישראל. ברני ארדוב
קנה את מקומו. ייני/ברני ארדוב

התקפה

עדן בן בסט: 7

ענה על הציפיות שהיו ממנו: הרבה תנועה, לחץ על שחקני ההגנה, התלהבות ואגרסיביות שהוסיפו הרבה לנבחרת. כשמוסיפים לזה את הגול הנהדר והביטחון בבעיטה מקבלים משחק טוב מאוד.

תומר חמד: 8

האיש של המשחק. החזיר את ישראל לעניינים עם היכולת לקבל כדורים עם הגב לשער, לחץ על ההגנה הפורטוגלית ושחרר את הנבחרת לייצר התקפות כמעט בכל מצב בו קיבל כדור. כבש שער מצוין וסיפק בישול יפהפה לעדן בן בסט.

תומר חמד שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
האיש של המשחק. חמד/ברני ארדוב

מחליפים

אלירן עטר, ליאור רפאלוב, יוסי בניון: ללא ציון

מאמן

אלי גוטמן: 7

עשה עבודה פסיכולוגית וטקטית בלתי רגילה לקראת המשחק. להוציא את הנבחרת מטראומת רוסיה, להמר על ייני בשיטה שלא תורגלה בכלל עד השבוע האחרון ולהביא את השחקנים ברמת מוכנות כזו. חבל שטעות ברגע האחרון מנעה ניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully