וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנטו: "לפי התפתחות המשחק, התיקו זו תוצאה טובה"

מאמן נבחרת פורטוגל לא היה מרוצה מאיך שנבחרתו נראתה ב-3:3 בישראל. וייריניה: "הם הגיעו ל-3 הזדמנויות וכבשו 3 שערים"

דקות אחרי שריקת הסיום, פניו של מאמן נבחרת פורטוגל אמרו הכול. פאולו בנטו נראה מאוכזב, די מופתע, ואחרי ה-3:3 הדרמטי שנבחרתו חילצה היום (שישי) ברמת גן, הוא גם צריך להיות לחוץ לקראת הבאות. נבחרת פורטוגל היא אחת הנבחרות הגדולות והאטרקטיביות בעולם, אבל על הדשא ברמת גן היא לא הראתה ניצוצות, אלא יותר חרקה שיניים ונהנתה מטעות של ההגנה הישראלית בתוספת הזמן כדי להשוות אחרי שפיגרה 3:1 ולצאת מישראל עם נקודה.

ביום שלישי אגב, פורטוגל תחסר את כריסטיאנו רונאלדו במשחק החוץ נגד אזרבייג'אן לאחר שהוא ספג היום כרטיס צהוב שני בקמפיין המוקדמות.

פאולו בנטו מאמן נבחרת פורטוגל. קובי אליהו
רצה יותר. בנטו/קובי אליהו

"אני לא מרוצה מהתוצאות ולא מרוצה מהיכולת שלנו, אבל בהתחשב באיך שהמשחק התפתח אני חושב שהתיקו 3:3 זה הדבר הכי טוב שיכולנו להוציא פה", אמר מאמן פורטוגל פאולו בנטו, "שיחקנו טוב מבחינה התקפית והגענו להרבה הזדמנויות, מספיק הזדמנויות כדי לכבוש מספר פעמים. המקום הראשון היה קשה עבורנו וכעת זה יהיה יותר קשה, לגבי המקום השני זה נשאר אותו דבר. העפלה למונדיאל היא המטרה הראשונית שלנו, ולזה נמשיך לשאוף".

ז'ואאו מוטיניו, שהיה בספק והשלים לבסוף 90 דקות, סיכם: "לא הרגשתי כאבים, הייתי כשיר במאה אחוז. התחלנו טוב, אבל ספגנו שלושה שערים והיינו צריכים לחזור. המשטח היה יבש לגמרי וזה האט את הקצב, אבל זה לא תירוץ. יצאנו עם תיקו וזה לא מה שרצינו, אבל המקום בפלייאוף נותר המטרה שלנו. אנחנו צריכים לקחת נקודות ואולי אז נחשוב על המקום הראשון".

וייריניה, שנכנס כמחליף להופעת בכורה בינלאומית, אמר בסיום: "לפעמים אחרי שאתה כובש שער מוקדם את נרגע וזה מה שקרה לנו. ישראל יצאה לשתי מתפרצות וכבשה פעמיים. הם הגיעו לשלוש הזדמנויות בכל המשחק וכבשו שלושה שערים. אני חושב שהתוצאה לא הוגנת כלפינו, אבל אנחנו שמחים שכבשנו שער שוויון מאוחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully