וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: נידם מנע מסדאייב לגשת להתעמת עם האוהדים

22.3.2013 / 9:04

הצ'צ'נים זעמו על היחס של הקהל במשחק האימון. האוהדים יגיעו למחות גם בהרמת הכוסית בראשון: "אתם תחזירו לנו את בית"ר"

מגד גוזני

נראה שהאוהדים המוחים של בית"ר ירושלים לא צפויים לתת שקט למועדון בתקופה הקרובה. לאחר שבשבוע שעבר כ-500 מהם הגיעו להפגנה מסודרת מול ביתו של הבעלים ארקדי גאיידמק בהרצליה, אתמול הגיעו כ-20 אוהדים למשחק האימון של הקבוצה בסירקין נגד הפועל פתח תקוה, תלו שלט לאורך המגרש שעליו נרשם "מי אתם בלעדינו?" ו"אין קבוצה בלי אוהדים" וגידפו את אנשי המועדון.

מחאת אוהדי בית"ר ירושלים נמשכת. אחרי שבשבוע שעבר התאספו 500 מהם להפגנה מול ביתו של ארקדי גאידמק ואתמול הגיעו כ-20 אוהדים למשחק האימון של הקבוצה מול הפועל פתח תקוה בסירקין (2:0) וגידפו את אנשי המועדון, מתכננים האוהדים המוחים להשמיע את קולם גם בהרמת הכוסית של הקבוצה ביום ראשון.

איציק קורנפיין יו"ר בית"ר ירושלים עם הבעלים ארקדי גאידמק. קובי אליהו
יחכו לו גם בהרמת הכוסית המסורתית. גאידמק/קובי אליהו

כמיטב המסורת יערוך המועדון טקס לכבוד חג הפסח בבית וגן, שבאופן קבוע מצטרף לאירוע גם ראש העיר ניר ברקת וייתכן שגם ארקדי גאידמק יגיע למקום, כשהאוהדים כבר מחכים לבואו. "תפנימו את זה - נהיה בכל מקום, בכל זמן בכל שעה", מסרו האוהדים לאנשי המועדון. "אתם תחזירו לנו את בית"ר".

זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב, שסבלו מגידופים מהקהל לאורך כל המשחק, נראו עצבניים מאוד בסיום. סדאייב ירק על הדשא לכיוון האוהדים והמנהל מנחם נידם מנע ממנו לגשת אליהם, בעוד שקאדייב זרק בקבוק בעצבים על הדשא. בבית"ר כבר התקבלה החלטה לאפשר לשניים לטוס לחופשת מולדת של מספר ימים, אך בשל החשש שהם לא יחזרו בסיומה הם לא קיבלו אישור בסופו של דבר, ובמועדון ינסו למצוא דרכים אחרות להקל על השניים בימים הקרובים ולשפר את הרגשתם.

מבחינה מקצועית, בבית"ר היו מרוצים מצורת המשחק בהפסד למלאבסים, על הגערות של המאמן אלי כהן. שחקן בקבוצה אמר: "הגענו לאינספור מצבים, צחי אליחן לבד יכול היה להבקיע חמישייה. פחות חשובה התוצאה, צריך לחזור לשחק כדורגל טוב, נגמרה השמיכה, עוד הפסד-שניים וכבר לא יהיה מה לתקן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully