וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל ביקור אובמה: ברקת וגאידמק ייפגשו רק ביום ראשון

21.3.2013 / 17:10

ראש עיריית ירושלים ינסה לשכנע את הבעלים לתמוך גם בעונה הבאה. הקבוצה הפסידה 2:0 להפועל פ"ת במשחק אימון

בבית"ר ירושלים חשבו לקבל תשובות ברורות מארקדי גאידמק כדי להתחיל לקבל החלטות מעשיות כבר בישיבת הדירקטוריון ביום שישי הקרוב, אך הבעלים שהיה אמור לנחות אתמול (רביעי) דחה את הגעתו להיום. בשל ביקורו של ברק אובמה בירושלים והלו"ז של ראש העירייה ניר ברקת, הפגישה בין השניים תתקיים רק ביום ראשון ולאחריה ניתן יהיה לקבל כיוון ברור יותר לגבי התכניות של הבעלים. אגב, ביום ראשון תקיים הקבוצה הרמת כוסית בבית וגן וגאידמק עשוי להצטרף לברקת ולהגיע למתחם.

בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק. קובי אליהו
"זה לא הצליח ולא יצליח לא משנה גם אם ארקדי יעביר ארבעה מיליון דולר". גאידמק/קובי אליהו

כתוצאה מהדחייה, אותה ישיבת דירקטוריון שהייתה אמורה להתקיים ביום שישי נדחתה לשבוע הבא. גורמים בדירקטוריון ששוחחו עם ברקת בימים האחרונים אמרו לו כי הגישה המלחמתית מול האוהדים נכשלה וכי חייבים למצוא פתרונות בהם כל הצדדים יהיה מרוצים. גורם בדירקטוריון אמר: "גם אני האמנתי שהכל יתיישר, אבל זה לא הצליח ולא יצליח לא משנה גם אם ארקדי יעביר ארבעה מיליון דולר. צריך לשבת, להידבר ולהגיע למסקנות והחלטות שקודם כל ישמרו על הכח של בית"ר ירושלים".

אותו גורם הוסיף ואמר: "יכול להיות שצריך לעשות תכנית ארוכת טווח בנושא ולחסן את המועדון ולייצב אותו לפני שהולכים על מהלך כזה בפעם הבאה. נצטרך להתמקד בלהשאיר את הקבוצה בליגה ואחרי זה למצוא את הפתרונות כי המצב המקצועי קשה מאוד ובסוף נחפש פתרונות לקבוצה בלאומית".

אוהדי בית"ר ירושלים עם שלט "מי אתם בלעדינו?". אדריאן הרבשטיין
"אני מאמין שהם כל כך ייהנו לחזור לעודד שיהיה קשה להם לעזוב". אוהדי בית"ר ירושלים/אדריאן הרבשטיין

אגב הגישה המפויסת של אותו חבר דירקטוריון, גם האוהדים מתכננים שינוי מסויים במשחק הליגה הבא נגד מ.ס אשדוד באיצטדין הי"א. האוהדים המוחים שוקלים ברצינות לעודד את הקבוצה במחצית הראשונה של המשחק באשדוד ולאחר מכן הם ינקטו בצעד מחאה, כשעדיין לא הוחלט האם הם יישבו בשקט במחצית השנייה או שפשוט יעזבו את המגרש. שחקנים שוחחו עם האוהדים ואחד מהם אמר: "אם זה יקרה, זה יחזיר לשחקנים צבע לחיים. אני מאמין שהם כל כך ייהנו לחזור לעודד שיהיה קשה להם לעזוב. אלוהים ישמור איך הגענו למצב הזה. צריך להודות שקריאף צדק: בלעדיהם זה לא אותו דבר".

בית"ר ערכה היום משחק אימון בסירקין נגד הפועל פתח תקוה ונוצחה 2:0. 20 אוהדים שהגיעו למשחק גידפו את הנהלת המועדון, הצוות המקצועי והשחקנים הצ'צנים סדאייב וקאדייב. אוהד אדלשטיין ואור פישביין כבשו את השערים להפועל פ"ת.

המאמן אלי כהן שוחח עם האוהדים בסיום ואמר להם: "אני לא מבין איך זה הגיע למצב כזה. לא הנחיתו לי אותם, אני רציתי לצרף שני שחקנים וזאת האפשרות היחידה שהייתה לנו. מעליב לקבל ממכם את היחס הזה אחרי כל מה שעברתי כאן.אני אוהב את האוהדים, בשבילכם באתי לפה וגם בשבילכם נשארתי בקיץ שהיו לי הצעות מ-4 קבוצות בהרבה יותר כסף. אתם חייבים לחזור ולתמוך בקבוצה, המצב קשה ואפשר את הבעיות לפתור אחר כך"
________________________________________

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully