וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו העפילה לרבע גמר טורניר איניסברוק

הישראלית (174 בעולם) גברה על ג'ניפר בריידי האמריקאית בת ה-17 2:6, 2:6, ותפגוש ברבע הגמר את ספדה רויג

יוליה גלושקו העפילה הלילה (בין חמישי לשישי) לרבע גמר טורניר החימר באיניסברוק, פלורידה (על סך 25 אלף דולרים), לאחר שגברה בשתי מערכות על ג'ניפר בריידי האמריקאית 2:6, 2:6. גלושקו, המדורגת במקום ה-174 בעולם, לא התקשתה מול האמריקאית בת ה-17, שבשיאה דורגה במקום החמישי בגילאי הנוער, אך נמצאת רק בצעדיה הראשונים בעולם הבוגרות. עד כה זכתה גלושקו ב-14 נקודות דירוג, ולמעשה שמרה על הנקודות שבהן זכתה בשנה שעברה בטורניר בת' בבריטניה.

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. ברני ארדוב
שמרה על נקודות הדירוג משנה שעברה. יוליה גלושקו/ברני ארדוב

ברבע הגמר תפגוש המחבט מספר שתיים של ישראל את המדורגת 204 בעולם, ורוניקה ספדה רויג מפרגוואי, שניצחה בסיבוב הקודם את ביאטריס גארסיה-וידאגאני מספרד 2:6, 4:6. השתיים נפגשו לפני 6 שנים בטורניר נוער בארצות הברית, כשגלושקו יצאה עם ידה על העליונה. המנצחת במפגש הזה תפגוש בחצי הגמר את המנצחת במשחק בין מריה אירוגאיין הארגנטינאית לולריה סולובאייבה הרוסיה.

דודי סלע יפגוש היום את המדורג תשיעי בעולם יאנקו טיפסרביץ' בסיבוב השני של טורניר מיאמי היוקרתי. המחבט מספר אחד של ישראל עבר בסיבוב הראשון את מרינקו מטוסביץ' האוסטרלי, ויקווה לנצח לראשונה בקריירה שלו את המדורג שביעי בטורניר, לאחר שהשניים נפגשו עד כה פעמיים, ובשני המקרים ניצח הסרבי. המשחק של סלע צפוי להיות לקראת השעה 20:00 בערב במגרש מספר 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully