וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו: "המשחק בבלפסט הוא הכי חשוב"

מאמן נבחרת רוסיה יפגוש את צפון אירלנד (ו', 21:45): "אם ננצח, זה ילחיץ את פורטוגל". לוקסמבורג - אזרבייג'אן (21:15)

במקביל למשחק המסקרן בין נבחרת ישראל לפורטוגל, יתקיימו שני משחקים נוספים במסגרת בית ו', ובמרכזם ההתמודדות בין רוסיה שיוצאת למשחק חוץ אצל צפון אירלנד (שישי, 21:45). במשחק המוקדם לוקסמבורג תתמודד נגד אזרבייג'אן (21:15).

אלן דזגוייב שחקן נבחרת רוסיה. רויטרס
ישמרו על המאזן המושלם? דזגוייב/רויטרס

צפון אירלנד - רוסיה (21:45)

מוליכת הבית שתתמודד ביום שלישי הבא נגד נבחרת ישראל תקווה לשפר את מעמדה בבית אחרי שצברה שלוש נקודות בלבד בארבעה משחקים ועדיין מחפשת ניצחון ראשון. זהו המפגש השני בלבד בהיסטוריה של שתי הנבחרות כאשר רוסיה הייתה זו שניצחה בהתמודדות הקודמת 0:2 בספטמבר האחרון במוסקבה. הנבחרת של מייקל אוניל, שמאז 1986 לא עברה את המקום הרביעי בטורנירי גביע העולם, תחסר את כריס ביירד וקייל לאפרטי. גם שחקנה של ריינג'רס דין שילס הפצוע ייעדר.

בנבחרת רוסיה שנמצאת במצב מצוין בבית הישראלי ינסו לשמור על המאזן המושלם שכולל ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים ומאזן שערים של 0:8. כל השחקנים של פאביו קאפלו מגיעים מהליגה הרוסית ומשבע קבוצות שונות. אלכסנדר קירז'אקוב, אלן דזגוייב וסרגיי איגנשביץ' יעמדו לרשותו של המאמן האיטלקי. אחרי שקאפלו השאיר מחוץ לסגל את אנדריי ארשבין, רומן פאבליוצ'נקו ופאבל פוגרבניאק, אבל הוא אמור להשתמש בדמיטרי טראסוב שזומן ברגע האחרון.

"ניצחון בבלפסט יעשה לנו צעד גדול לעבר הגביע העולמי בברזיל", הבהיר קאפלו. "תוצאה חיובית נגד האירים תאפשר לנו להגיע לפורטוגל מבלי יותר מדי לחץ. פורטוגל תרגיש את כל הלחץ בכך שהם ירדפו אחרינו. זו הסיבה שאני אומר שהמשחק בבלפסט הוא הכי חשוב".

טום שנל שחקן נבחרת לוקסמבורג. AP
ישיגו ניצחון ראשון? טום שנל/AP

לוקסמבורג - אזרבייג'אן (21:15)

שתי הנבחרות שנועלות את הבית הישראלי מחפשות כמו צפון אירלנד ניצחון ראשון בקמפיין אחרי שהאזרים השיגו שתי תוצאות תיקו ואילו הלוקסמבורגים רשמו תיקו אחד בלבד. שתי הנבחרות נפגשו בפעם האחרונה במשחק ידידות ב-2012, אז האזרים ניצחו 1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully