וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות דרא"מ: 0:3 לארגנטינה על ונצואלה

מסי כבש (45, פנדל) ובישל שניים להיגואין (29, 59), יתרון 4 נק' בראש. 0:5 לקולומביה על בוליביה, 1:1 בין אורוגוואי לפרגוואי

לא רק באירופה משחקים בסוף השבוע הקרוב את מוקדמות המונדיאל. הבית הדרום אמריקאי הציג בין שישי לשבת מחזור משחקים מלא, ארבעה מפגשים רותחים על הזכות לשחק בטורניר שתקיים בעוד קצת יותר משנה אצל השכנה הגדולה ברזיל. ארגנטינה ומסי דהרו לניצחון קליל 0:3 על ונצואלה, אורוגוואי ופרגוואי נפרדו ב-1:1 מרתק ופרו השיגה 0:1 קטן על צ'ילה. קולומביה פתחה את הערב הארוך עם 0:5 מוחץ על בוליביה.

רדאמל פלקאו קולומביה מול אדוארד סנטנו בוליביה. AP
בדרך הנכונה. פלקאו לא סופר את בוליביה/AP

קולומביה - בוליביה 0:5

קולומביה פגשה את אחת הנבחרות החלשות בבית וניצלה זאת עד תום. בסיבוב הראשון פלקאו הכריע בגבהים של לה פאס בדקה ה-93, הפעם זה הלך הרבה יותר קל. מהלך קבוצתי נהדר הסתיים בשער קל מתוך הרחבה של מאסנלי טורס בדקה ה-20. קרלוס ואלדס כבש את השני בדקה ה-50 עם ריבאונד מקרוב לנגיחה של פלקאו. חלפו 12 דקות וטאופילו גוטיירס שם את השלישי באחד על אחד ולקראת הסיום בוליביה נשברה. פלקאו ניצל כדור רוחב טוב וכבש מקרוב ארבע דקות לשריקה ופבלו ארמרו הרשית את החמישי עם הבאזר. קולומביה ממשיכה לעשות את הדרך הבטוחה למונדיאל והיא עם 22 נקודות בעשרה משחקים, בוליביה תנסה להתאושש בבית מול ארגנטינה בשלישי.

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
זה לא שבאמת היה להם פייט. מסי/רויטרס

ארגנטינה - ונצואלה 0:3

בסיבוב הקודם ארגנטינה ספגה הפסד נדיר מול ונצואלה, מה שהיה גם הפסדה היחיד במוקדמות עד כה. האלביסלסטה הגיעו במטרה לנקום, לבסס את מעמדם בראשות הבית ובעיקר, לעשות צעד חשוב נוסף לעבר הופעה במונדיאל. לעיני המונומנטאל הגועש בבואנוס איירס, כל המטרות הללו הושגו ודי בקלות.

ליאונל מסי היה מסוכן כבר מהפתיחה וסחט מספר הצלות, עד שבדקה ה-29, ברגע של גאונות אופיינית, הוא השאיר בנגיעה את גונסאלו היגואין באחד על אחד ופיפיטה שלח פנימה בקור רוח. רגע לפני המחצית, דניאל הרננדס שגה ונגע בכדור בידו ברחבה. מסי בעט את הפנדל לחיבורים כדי להכפיל את היתרון.

השלישי של ארגנטינה הגיע בדקה ה-59 ושוב היה זה השילוב המושלם בין מסי להיגואין, כאשר הפרעוש דהר למתפרצת ושלח את חלוץ ריאל מדריד בין כל ההגנה. היגואין, שהיה בנבדל אשר נעלם מעיני הקוון, המשיך בנגיעה פנימה. ונצואלה קיוותה לצמק, אבל רומרו הציג יכולת נהדרת בשער של ארגנטינה ועזר לה לשמור על ניצחון חלק.

פאבלו אגילר שחקן נבחרת פרגוואי מול דייגו פורלאן שחקן נבחרת אורוגוואי. רויטרס
ממשיכים להסתבך. פורלאן/רויטרס

אורוגוואי - פרגוואי 1:1

אלופת דרום אמריקה והנבחרת שהגיעה עד לחצי גמר המונדיאל האחרון ממשיכה להתסבך במוקדמות עד מעל הראש. בסיבוב הקודם הפרגוואים סחטו נקודה מהסלסטה עמוק בתוספת הזמן וגם הפעם המפגש הזה סיפק דרמה. המארחת לחצה, האורחת התגוננה וכאשר לואיס סוארס המתין בסבלנות להרמה וניתב כדור נהדר מהאוויר פנימה, שמונה דקות לסיום, הנבחרת של אוסקר וושינגטון טבארס הייתה בטוחה שזה שלה, אבל לאדגר בניטס היו תוכניות אחרות וכעבור ארבע דקות הוא התגנב מאחורי ההגנה והשווה מקרוב כדי לקבוע עוד חלוקת נקודות. אורוגוואי עם 13 נקודות בלבד ולא ניצחה כבר חמישה משחקים ברצף במוקדמות, פרגוואי ממשיכה לנעול את הבית עם שמונה נקודות.

ג'פרסון פרפאן שחקן נבחרת פרו. רויטרס
היה שווה לחכות לו. פרפאן חוגג/רויטרס

פרו - צ'ילה 0:1

שתי הנבחרות שמקוות להתברג לפחות במקום החמישי שיוביל לפלייאוף ונמצאות צמודות זו היו קרובות לסיים את המשחק בתיקו, אבל שלוש דקות לסיום ג'פרסון פרפאן דאג שהאוהדים שמילאו את המונומנטל לא יילכו הביתה מבלי לראות שער. הוא קיבל כדור במתפרצת בין שני בלמים ונותר לבד מול קלאודיו בראבו, בעט את הניסיון הראשון שטוח לגוף של השוער, אבל קיבל את הריבאונד, עשה את הסיבוב ושלח את הכדור לרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully