וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: "בבית"ר לא היו נוהגים בחומרה כזו"

21.3.2013 / 12:32

בקבוצה זועמים על הרדיוס הנוסף: "זו יכולה להיות מכת מוות עבורנו". ההתאחדות לא מאשרת את האצטדיון באום אל פאחם

one

בבני סכנין מתקשים להירגע מהחלטת בית הדין של ההתאחדות מאמש (רביעי), אז ספגה הקבוצה עונש רדיוס, שיהיה למעשה השני שלה בפלייאוף התחתון. בקבוצה מקווים שבהתאחדות יאשרו להם לארח באום אל פאחם, לשם הם מאמינים שיגיעו 7,000 אוהדים לתמוך בקבוצה מול הפועל חיפה והפועל רמת גן.

בהתאחדות טרם אישרו את קיום המשחקים במגרש באום אל פאחם בטענה שהוא לא מתאים לליגת העל וכעת בסכנין חושבים על אצטדיון גרין בנצרת עילית ועל האצטדיון בעילוט כחלופות אפשריות לאירוח משחקי "הבית" שלהם.

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. קובי אליהו
הכניס רוח חדשה. בלבול/קובי אליהו

מעבר לכך, בסכנין זועמים על ההחלטה לדחות את הערעור שלהם על הרדיוס הראשון ולהוסיף רדיוס נוסף, מה שיגרום לכך שהם יארחו משחק ביתי אחד בלבד לאורך הפלייאוף התחתון כולו.

"זו יכולה להיות מכת מוות עבורנו", אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה לוואלה! ספורט, "לארח רק משחק אחד מתוך שבעה בבית במאבקים כל כך קשים ועיקשים זה פשוט להעניק יתרון ליריבות האחרות במאבקי התחתית. לא בטוח שעם בית"ר ירושלים או אפילו נתניה והפועל חיפה היו נוהגים בחומרה רבה כל כך כפי שהרשו לעצמם הדיינים לעשות עם סכנין".

בפן המקצועי, בסכנין מקווים שאדיר טובול ואימורו לוקמן יהיו כשירים למשחק מול חיפה. אלכסנדר דוידוב הפצוע ייעדר בודאות ואילו מוחמד כליבאת, אשר נמצא עם הנבחרת הצעירה, יחזור רק ביום שני לאימוני הקבוצה. בקרב השחקנים קיימת אמונה שאפשר לנצח את חיפה למרות המומנטום בו נמצאת הקבוצה של ניר קלינגר: "מרקו הכניס רוח חדשה, יש הרבה התלהבות", אמר שחקן בקבוצה, "האימונים טובים ואנחנו מאמינים שניתן יהיה לנצח".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully