וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ספגה רדיוס נוסף, אבו יונס: ”רוצים שנרד”

20.3.2013 / 21:00

תארח משחק אחד בפלייאוף התחתון עקב התנהגות אוהדים בגביע. ויצמן: "החלטה הזויה". ההתאחדות: "תפנימו הביקורת"

one

לא די בבעיות המקצועיות שגרמו לבני סכנין להסתבך במאבקי התחתית, הרי שגם בבית הדין אין לקבוצה הזו נחת. סכנין ספגה הערב (רביעי) עונש רדיוס נוסף מעבר לזה שנגזר עליה רק לפני שבוע, זאת בעקבות התנהגות אוהדיה במשחק הגביע מול עירוני קרית שמונה וזריקת פחית על הקוון. פרט לעונש הרדיוס, הקבוצה ספגה גם קנס בסך 51 אלף שקל, כש-50 אלף מהסכום מגיעים מתוך הפעלת עונש התנאי שעמד נגד הקבוצה.

הערב התקיים גם הדיון בנוגע לערעור של סכנין על עונש הרדיוס שנגזר עליה כתוצאה משריקות הבוז של האוהדים בזמן נגינת ההמנון במשחק נגד בית"ר ירושלים. בית הדין החליט לדחות את הערעור המדובר, אבל הקל בקנס שגזר והוא הופחת מ-50 אלף שקל ל-30 אלף.

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. קובי אליהו
גם בבית הדין אין נחת. בלבול/קובי אליהו

משמעות הדבר היא שמלבד משחק הבית הקרוב של הקבוצה נגד הפועל חיפה ביום שני הבא שלא יתקיים בבית, גם משחק הבית הבא נגד הפועל רמת גן לא יתקיים בדוחא, והקבוצה תארח רק משחק אחד בפלייאוף התחתון: במחזור האחרון נגד בית"ר ירושלים. בסכנין התכוונו לארח את משחק הרדיוס באיצטדיון באום אל פאחם, אבל בשלב זה הם עדיין לא קיבלו את אישור ההתאחדות לכך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קשר הפועל חיפה עידן ויצמן. קובי אליהו
"איזו החלטה הזויה". עידן וייצמן/קובי אליהו

דובר בני סכנין, מונדר חלאיילה, מסר בתגובה: "מדובר בהחלטה תקדימית ושערורייתית בהתייחס למקרים דומים אצל קבוצות אחרות. היא מנטרלת בגסות את סכנין מכל ערכי סדר המשחקים בתחתית ששנים לא ידעה הליגה כמותה. סכנין תמשיך לדבוק בכך שהמשחק מול הפועל חיפה יערך באום אל פאחם. התירוץ שהעלתה ההתאחדות לאי אישורו הוא הגדר הגבוהה. נו באמת. לאום אל פאחם יגיעו מעל 70 אלף אוהדים. הרי כולנו מדברים על אווירת ספורט והבאת אוהדים וההחלטות של בית הדין ושל ההתאחדות אינן מאיצות את הערכים הללו".

מוחמד אבו יונס, יושב ראש בני סכנין: "זה נראה כאילו מישהו רוצה להוריד אותנו ליגה. הדיינים מתחרים ביניהם מי נותן עונש חמור יותר. במשחק נגד קרית שמונה זרקו פחית על הקוון, אבל מעניין שאף אחד לא ראה את זה. לא מובנת לי ההחלטה הזו".

בלם הקבוצה עידן וייצמן צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "איזו החלטה הזויה! עוד רדיוס! שבעה משחקי פלייאוף מתוכם שישה בחוץ".

תגובת ההתאחדות לכדורגל לטענות סכנין: ?ההתאחדות לכדורגל משוכנעת שבתי הדין המשמעתי והעליון פעלו בשיקול דעת וקיבלו את ההחלטה הנכונה. טוב תעשה הנהלת סכנין אם תפנים את דבריהם של חברי בית הדין העליון, שכתבו כי העונש של משחק הרדיוס שקבע בית הדין המשמעתי סביר וראוי, במיוחד לאור העובדה שלמערערת הרשעות קודמות לא מעטות מסוג זה התפרעות קהל. העונש אינו חורג ממדיניות הענישה של בתי הדין. מצער שהנהלת סכנין מנסה ללבות את האש במקום לפעול בשיקול דעת, לכבד החלטה מנומקת ולפעול מול קהל אוהדיה. לגבי המגרש באום אל פאחם, הנהלת הקבוצה יודעת שהוא אינו עומד בקריטריונים הדרושים מהמגרשים בהם משוחקים משחקי ליגת Winner, והלחץ שהיא מנסה להפעיל מיותר, לא מועיל ומתסיס?.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully