וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר מיאמי: קללות, השמצות ועצבים בין שני הצרפתים

ענף של ג'נטלמנים? הצחקתם את מיכאל לודרה ובנואה פר, שני חמומי מוח, שהקניטו ("תאכל חרא"), לא לחצו ידיים וכמעט הלכו מכות בטורניר הטניס היוקרתי

תקרית מביכה נרשמה הלילה (חמישי) בטורניר הטניס היוקרתי במיאמי (סך פרסים 4.3 מיליון דולר), כשבין שני הטניסאים הצרפתים מיכאל לודרה ובנואה פר כמעט שפרצה תגרה. שני הטניסאים נפרדו ללא לחיצת יד, והחליפו עקיצות הדדיות, בסצינות שלא אופייניות לג'נטלמניות של עולם הטניס.

לודרה (65 בעולם) ניצח את בן ארצו פר (38 בעולם) 6:7, 2:6 במסגרת הסיבוב הראשון, אבל המשחק עצמו כלל אלימות מילולית ולא מעט מבוכה. בסיום ההתמודדות פר העצבני טען כי לודרה הקניט אותו במהלך המשחק. "לא העלבתי אותו, ולא כלום", אמר לודרה, "במשחקון השני השופט הזהיר אותי על עיכוב בהגשה, ואז בנואה התחיל להתבכיין ולהתלונן". התברר כי התקרית הזאת הלהיטה את הרוחות.

מיכאל לודרה טניסאי צרפתי. רויטרס
לא כולם ג'נטלמנים. לודרה/רויטרס

לאחר מכן השניים החליפו צדדים, ולודרה סיפר ש"אמרתי לו שלא יתחיל להפעיל לחץ על השופט, ושלא יתנהג כמו חרא". פר מצדו מספר ששאל את לודרה למה הוא מדבר אליו ככה, ויריבו ענה לו "סתום את הפה, אני מבוגר ממך בשמונה שנים, תכבד אותי". לטענת פר, "אני לא כלב, אני לא מוכן שידברו אליי ככה". פר, יש לציין, הוא שחקן עם דם חם, שנוהג לשבור מחבטים לא פעם.

בהמשך הרוחות התלהטו עוד יותר, השחקנים החליפו קללות ("תאכל חרא" וכדומה), ובסיום, אחרי שהם לא לחצו ידיים, הם החלו להחליף דברים עד שנאלצו להפריד ביניהם. לודרה, שידוע במזג החם שלו (בעבר צעק לאוהדת "יא סינית מזדיינת") סיפר בסיום בצער ש"זו פעם ראשונה שאני מסייים משחק בלי ללחוץ יד". לצערנו, המשחק לא צולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully