וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה בלקנית: גלבוע/גליל עליון ניצחה את תאודו 82:92

הקבוצה של ליובין, שהבטיחה את מקומה בפיינל פור, שיחקה לפרוטוקול. ביורוקאפ: יסאייטיס כיכב בניצחון קובאן על ולנסיה

אחרי שכבר הבטיחה את מקומה בפיינל פור של הליגה הבלקנית, הפועל גלבוע/גליל עליון שיחקה הערב (רביעי) לפרוטוקול בלבד את משחק ההשלמה מול תאודו המונטנגרית וניצחה אותה 82:92 בחוץ. לעיני 800 צופים גלבוע/גליל הפסידה ברבע הראשון 26:21 ועד המחצית הפער נשמר בדרך לפיגור 56:51. ברבע השלישי המונטנגרים קלעו עשר נקודות בלבד, מה שעלה להם בסופו של דבר בהפסד.

יניב גרין שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון. אדריאן הרבשטיין
למרות השביתה, הם שיחקו כרגיל. יניב גרין/אדריאן הרבשטיין

לא פחות משישה שחקנים בגלבוע/גליל קלעו בדאבל פיגר, ובראשם עמד מיטשל ווט שסיים עם 16 נקודות ושבעה ריבאונדים. ג'מארק סמית' (שבעה אסיסטים), נמרוד טישמן וראקים סנדרס קלעו 14 נקודות כל אחד, יניב גרין הוסיף 13 ודגן יבזורי הסתפק בעשר נקודות. אלכסנדר רדולוביץ' הוליך את המפסידים עם 20 נקודות.

גלבוע/גליל מוליכה את הבית עם מאזן של שישה ניצחונות לעומת שלושה הפסדים. את דרכה במפעל תשלים הקבוצה הישראלית ב-4 באפריל מול רילסקי הבולגרית.

שחקן נבחרת ליטא, סימאס יסאיטיס. Thanassis Stavrakis, AP
כיכב עם 23 נקודות. יסאייטיס/AP, Thanassis Stavrakis

יורוקאפ: ניצחונות לבילבאו וקובאן

שני המשחקים הראשונים במסגרת חצי גמר היורוקאפ הסתיימו עם ניצחונות של קבוצות החוץ. ההפתעה הגדולה נפלה בוולנסיה, שם ניצחה לוקומוטיב קובאן הרוסית את הקבוצה המקומית 87:97 והשיגה מקדמה עצומה לקראת הגומלין שייערך בשבוע הבא בקובאן.

סימאס יסאייטיס, אקס מכבי תל אביב, כיכב בניצחון הזה עם 23 נקודות ולא פחות משבע שלשות מתוך השמונה של קבוצתו במשחק. דריק בראון הוסיף 19, מנטס קלנייטיס קלע 17 ואילו ריצ'רד הנדריקס, עוד אקס מכבי הצטיין גם הוא עם 14 נקודות. ג'סטין דולמן הוליך את המפסידים עם 28 נקודות.

בילבאו, הנציגה השנייה של ספרד במפעל, נחלה הצלחה והשיגה ניצחון חוץ מרשים על בודיבלניק האוקראינית, 83:93. לאוקראינים לא הייתה תשובה ללמונט המילטון שכיכב עם 26 נקודות. קוסטאס ואסילאידיס היווני הוסיף 20 למנצחים. מלקולם דילייני להט אצל המפסידים עם 38 נקודות, אך מלבדו רק דאריוש סלנגה קלע במספרים דו ספרתיים עם 11 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully