וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "אני לא מבין איך הפסדנו כל כך הרבה ביורוליג"

20.3.2013 / 21:41

פורוורד מכבי תל אביב מתכונן לאולימפיאקוס בשישי: "מתחילים לעכל את השינוי שעברנו". על השביתה: "מקווה שייגמר מהר"

מכבי תל אביב קיימה הערב (רביעי) את האימון המסכם בארץ לפני המשחק החשוב נגד אולימפיאקוס ביום שישי. מחר ימריאו הצהובים ליוון וינסו להשיג ניצחון חשוב נוסף שישפר את סיכוייהם להעפיל להצלבה. מי שנשמע דרוך לקראת ההתמודדות הוא גיא פניני, שאמר: "מחכה לנו משחק חוץ קשה מאוד מול אלופת אירופה ואנחנו מתכוננים בשיא המוטיבציה כי באמת אין דרך חזרה. אנחנו נמצאים ברצף חיובי והלוואי שהוא יימשך".

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. נמרוד סונדרס
"אסור לנו להוריד את הרגל מהגז". גיא פניני/נמרוד סונדרס

פניני התייחס לסיכויים להמשיך להצלבה, ואמר: "אנחנו חייבים לנצח כדי לעלות וכדי שזה יקרה אנחנו צריכים לשחק את המשחק הרגיל שלנו כפי שעשינו בכל ארבעת הניצחונות האחרונים. אסור לנו להוריד את הרגל מהגז. בדיוק ראינו וידאו מההפסדים בסיבוב הראשון, ואני לא מבין איך הפסדנו כל כך הרבה. רק עכשיו אנחנו מתחילים לעכל את השינוי שעברנו".

פניני גם התייחס לשביתת השחקנים בליגה המקומית, והסביר: "אנו שותפים וחברים בארגון השחקנים ובטח רוצים את טובת השחקן הישראלי. בשאר הקבוצות שבתו ולא התאמנו, וזה בניגוד אלינו שאנחנו מתכוננים לאולימפיאקוס. בואו נקווה שזה ייגמר מהר כי אף אחד לא רוצה שביתה. הרצון הוא להגיע להבנה מהירה. מסמך? בינתיים לא קיבלנו אף מסמך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully