וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זכתה בגביע המדינה לנוער

הקבוצה של אורן אהרוני גברה בגמר על מכבי ראשל"צ 56:66 וזכתה בתואר אחרי עונת בצורת. גביע גם לקבוצת הנערים

קבוצת הבוגרים של מכבי תל אביב תשחק רק ביום שישי מול אולימפיאקוס במסגרת היורוליג, ובינתיים הקבוצות הצעירות של המועדון עושות חיל והערב (רביעי) זכו קבוצות הנוער והנערים של המועדון בגביע המדינה. קבוצת הנוער של המועדון, אותה מאמן אורן אהרוני, עשתה זאת לאחר ניצחון במשחק הגמר על מכבי ראשל"צ האלופה, 55:66.

הצהובים, שפתחו את העונה בצורה נהדרת ועדיין לא נחלו הפסד ב-24 מחזורים, פתחו לא טוב את המשחק ונקלעו לפיגור במחצית הראשונה. גם הרבע הרביעי היה צמוד מאוד, אבל הסל ששבר את ראשון היה שייך לג'ייסון סאנצ'ס, שקיבל מסירה מצוינת מגל גילינסקי וקבר שלשה שקבעה יתרון 54:62 דקה לסיום ושברה את הכתומים שלא הצליחו לחזור.

למשחק הגיעו כ-1,200 צופים שמילאו את האולם ונתנו אווירה טובה. לשחקן המצטיין נבחר עידן זלמנסון שנתן משחק גדול ותרם 22 נקודות ו-15 ריבאונדים.

קלעו למכבי תל אביב: עידן זלמנסון 22, עידו חליפה 12, גל גלינסקי 11, איתי שגב 9, עידן פז 7, ג'ייסון סנצ'ס 3 ואור לאומי 2.

קלעו למכבי ראשון לציון: יבגני חולודוב 16, נתנאל יוסף ורון שפירו 11 כ"א, עידן אשכנזי 8, אלון רביב 5, ליאור קוננקוב 4 ויניב אלעזר 1.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתן משחק גדול. זלמנסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאמן הצהובים אורן אהרוני אמר בסיום: "מגיע קרדיט לראשון לציון שהוציאה אותנו מהמשחק שלנו. היינו לחוצים בהתחלה ולא פגשנו קבוצה ברמה הזאת, אבל הילדים הראו אופי מדהים. שיחקנו הכי גרוע בהתקפה העונה, אבל הגנה גדולה שלנו הביאה את הניצחון".

"הם ילדים מדהימים", הוסיף אהרוני, "הם מתאמנים פי חמישה יותר קשה מהדור שלנו. הם יהיו מדהימים, גל בחצי הראשון לא היה טוב אבל בחצי השני בא כמו גדול. הקפטן שלנו פצוע כבר חודש וחצי והניצחון מוקדש לו".

* כאמור, במשחק שנערך מוקדם יותר מכבי תל אביב זכתה בגביע המדינה לנערים, לאחר שגברה על עירוני נס ציונה 59:71. למשחק הגיעו כ-1,100 צופים, מאות מתוכם אוהדי עירוני נס ציונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד תואר לאוסף. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully