וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאטיני תוקף את בלאטר: "באופ"א לא פועלים כמו קדאפי"

נשיא אופ"א ענה לביקורת שהטיח בו נשיא פיפ"א, על כך שיוזמתו תהפוך את יורו 2020 ל"חסר לב": "אצלנו מחליטים לאחר דיאלוג"

אחרי שנשיא פיפ"א ספ בלאטר אמר כי "ליורו 2020 לא יהיו לב ונשמה" נוכח היוזמה לערוך טורניר אותו יארחו 13 ערים שונות ברחבי היבשת, נשיא אופ"א מישל פלאטיני לא נשאר חייב.

"באופ"א כל הפרויקטים החשובים - כמו יורו 2020 או צעדים כלכליים - הם תוצאה של דיאלוג והחלטה משותפות מצד כל המעורבים", אמר פלאטיני למגזים הכדורגל הגרמני "קיקר", ועקץ את בלאטר אחרי שהוסיף, "אני בטוח שזו לא הייתה הדרך של שליט לוב לשעבר מועמר קדאפי. אנחנו מודל נכון לניהול".

"התקפה על יורו 2020 שמכוונת נגד נשיא אופ"א היא למעשה התקפה על 52 מתוך 53 התאחדיות הכדורגל ביבשת", הוסיף פלאטיני. "לכולם יש זכות להביע דעה על הפרויקטים של אופ"א, אין לי בעיה עם זה, אני מכבד זאת, כולל את דעתו של מר בלאטר, שאיתו - בניגוד למה שקראתי בכל מיני מקומות - אני מסתדר לא רע. היחסים בינינו תקינים למרות שלעתים אנו לא מסכימים על דברים".

"מה שאני יכול לומר על יורו 2020 זה שהיו התייעצויות עם מי שמעורב ביוזמה, ובסופו של דבר 52 מתוך 53 יושבי ראש ההתאחדויות תמכו במתווה החדש. זה יהיה היורו הראשון שבו מדינות יחלקו אחריות וסולידריות, יורו שמסמל דרך וחזון עבור רבים".

פלאטיני בן ה-57 מוזכר כאחד המועמדים לרשת את ספ בלאטר בן ה-77 בשנת 2015 בתפקיד נשיא פיפ"א, וייתכן שהשניים יתמודדו זה נגד זה על התפקיד בעוד כשנתיים.

הכדורגלנים הכי מרוויחים בעולם: לא מי שחשבתם

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully