וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אוחנה: "הנבחרת הצעירה מסוגלת להעפיל לחצי הגמר"

מאמן נבחרת הנוער התראיין לאתר אופ"א והתייחס ליורו הצעירות שיתקיים ביוני בארץ: "כבוד גדול לארח טורניר כזה"

הנבחרת הצעירה ממשיכה בהכנותיה לקראת קמפיין יורו 2013 לצעירות שייערך בישראל בקיץ הקרוב. כזכור, הנבחרת שובצה עם נבחרות איטליה, נורבגיה ואנגליה ולשחקנים של גיא לוזון מצפה חוויה יוצאת דופן ומפגשים מול נבחרות ענקיות. ובינתיים, מי שהתראיין לאתר אופ"א הרשמי והתייחס להכנות לקראת הקמפיין המרגש הוא לא אחר מאשר אלי אוחנה, מאמן נבחרת הנוער ואחד משחקני העבר הגדולים של הכדורגל הישראלי.

אלי אוחנה, ג'ורג'יו מארקטי מנהל התחרויות של אופ"א, אבי נמני. ברני ארדוב
אלי אוחנה עם אבי נמני בהגרלת הבתים./ברני ארדוב

אוחנה, שייצג את ישראל בהגרלת הבתים של היורו, התייחס לטורניר הקרב ובא ושיחרר הצהרה מפתיעה לגבי סיכויי הנבחרת: "אין דבר יותר טוב מאשר לארח טורניר בסדר גודל כזה. התוצאות יכולות להיות טובות או לא טובות, אבל אין ספק שאנחנו נצבור הרבה ניסיון בטורניר הזה. לפגוש את טובי השחקנים בעולם יכול לתת לשחקנים שלנו כלים להתקדם. אני לא מצפה מישראל לזכות בטורניר, אני אפילו לא מאמין שנגיע לחצי הגמר, אבל הפתעות יכולות תמיד לקרות. עם מעט מזל, אנחנו יכולים להפתיע ולהעפיל לחצי הגמר".

אוחנה, התייחס לחשיבות של אירוח טורניר כה גדול: "מנקודת המבט הישראלית, לארח טורניר כה גדול זה לא משהו שצריך לקחת כמובן מאליו. כשאתה מארח טורניר כה גדול בו צפויים לחזות כ-150 מיליון איש, ובו יככבו שחקנים שבעתיד יהיו מהמובילים בעולם, אני חושב שזה כבוד גדול ומקוה לגאווה לאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully