וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הורחק, הנשיא זעק לשופט בכריזה: "אתה חמור"

צפו: רמזאן קאדירוב, נשיאה הצ'צ'ני של טרק גרוזני, גרם לסערה ברוסיה אחרי שהשתלח בשופט במהלך משחק קבוצתו

צפו בשחקן גרוזני מקבל אדום ובנשיא משתלח במיקרופון

ההתאחדות הרוסית הענישה היום (רביעי) במשחק רדיוס את טרק גרוזני, בשל התנהגות מדהימה של נשיאה רמזאן קאדירוב במשחק הליגה הביתי מול רובין קאזאן ביום ראשון האחרון. בהתמודדות, שהסתיימה ללא שערים, שלף השופט מיכאיל וילקוב כרטיס צהוב שני שנוי במחלוקת לקפטן טרק ריזבאן אוצייב בדקה ה-84 והרחיק אותו. ברגע זה ממש איבד הידיד החדש של בית"ר את העשתונות, וצרח במיקרופון לאוזני כל היושבים באצטדיון וצופי הטלוויזיה: "קנו אותך, שופט. אתה חמור!". קאדירוב, מחבל לשעבר, הוא נשיא רפובליקת צ'צ'ניה כולה, ומקבל גיבוי מוחלט משלטונות מוסקבה.

קללות של נשיא מועדון ופוליטיקאי בכיר כלפי שופט באופן זה מהוות ככל הנראה תקדים עולמי. "כן, עשיתי שימוש בכרוז כדי להגיד לשופט מה אני חושב עליו, אבל היו לי סיבות מוצדקות. הטענות לא קשורות רק למשחק מול רובין, אלא גם לטעויות של שופט זה במשחקים הקודמים שלנו, מול אלניה ומול ספרטק. צריך לחקור אותו, אי אפשר לתת לו להרוס לנו את העונה. אקבל כל החלטה של ועדת המשמעת, אך לא אקח את דבריי בחזרה", אמר קאדירוב.

רמזאן קאדירוב נשיא צ'צ'ניה. Musa Saulayev, AP
בעלים שנוי במחלוקת. קאדירוב/AP, Musa Saulayev

המעשה קיבל תהודה עצומה בתקשורת הרוסית, ועיתונאים רבים דרשו להעניש את טרק בחומרה. היום קיבלה ועדת המשמעת את החלטתה, והטילה קנס כספי על המועדון בנוסף לעונש רדיוס במשחק הביתי הקרוב מול זניט, אולם באופן ביזארי נימקה זאת בכך שקאדירוב נכנס לחדר השופטים אחרי המשחק וכך הפר את התקנון. התקנון לא מתייחס, מסיבות מובנות, לכרזות של נשיאי רפובליקות לעברם של שופטים במהלך משחקים - וההתאחדות העדיפה להתעלם באלגנטיות מהסוגיה.

טרק הודיעה כי העונש לא מקובל עליה, וסגן הנשיא חיידר אלחאנוב מיהר להודיע על הגשת ערעור: "ההחלטה נעשתה כדי לעזור לזניט. קאדירוב זעק כי נשמתו זעקה. קשה לצפות בהתעללות כזו, כאשר פוסלים לך שער חוקי ואז מרחיקים שחקן שלא בצדק". הוא גם הסביר כיצד היתה לקאדירוב גישה למיקרופון: "הוא היה צריך לנאום לפני פתיחת המשחק, אבל חל עיכוב וזה בוטל. המיקרופון נותר לידו והוא לא נותק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן מעל מריו סוארס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
גם הוא היה עד למקרה. נאתכו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully