וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה מילר: "הרצף מגניב, אנשים לא האמינו בנו"

לא רק מיאמי: גם בדנבר מדברים על רצפים אחרי הניצחון על הת'אנדר, ה-13 ברציפות שלהם. מה סוד ההצלחה של הנאגטס?

מיאמי? הם כבר סיפור חולף. הקבוצה הבאה בתור ל"הקבוצה הלוהטת ב-NBA" הפכה הלילה (בין שלישי לרביעי) באופן רשמי להיות דנבר. הנאגטס הגיעו לאוקלהומה סיטי ולא נבהלו מאלופת המערב בדרך ל-104:114 גדול.

החבורה מקולורדו עלתה למאזן נהדר של 22:47 ובעיקר, זכתה בניצחון 13 ברציפות, שיא מועדון. נראה שסוד הקסם של הנאגטס הוא היכולת בצבע. על פי נתוני סטטיסטיקה מתקדמים, שנבדקים בליגה מאז עונת 1996/7, דנבר קלעה ב-50 משחקים רצופים יותר נקודות בצבע מאשר יריבותיה. לשם השוואה, הרצף השני הכי ארוך בהיסטוריה בתחום הזה שייך לסן אנטוניו, 21 משחקים בלבד (עונת 1998/9). אגב, זו הפעם הראשונה בהיסטוריה בה שתי קבוצות מחזיקות בו זמנית ברצף של 13 ניצחונות ומעלה.

אנדרה מילר, קנת' פאריד, ג'באל מגי, דנבר נאגטס. danny johnston, AP
חבורה שמחה. הנאגטס חוגגים/AP, danny johnston

אנדרה מילר הוותיק חגג את יום הולדתו ה-37 בצורה הטובה ביותר, עם שיא עונתי של 20 נקודות, 13 מהן הגיעו ברבע האחרון. "הוא מאמן, מורה ושחקן מנוסה מאוד", אמר מאמן דנבר ג'ורג' קארל, "אין הרבה שחקנים שיכולים לעשות מה שהוא עשה הלילה. בשש הדקות האחרונות, מול הקבוצה הכי מוכשרת בליגה אולי, הוא היה השחקן הכי טוב על המגרש".

מילר עצמו אמר: "הרצף שלנו מגניב, אני בטוח שהרבה אנשים לא האמינו שננצח את המשחק הזה, אבל דיברנו על הגאווה והעבודה הקשה שלנו, שהביאה אותנו לכאן".

קווין דוראנט סיכם: "נפלנו למלכודת שלהם בצבע, זה מה שהם עושים הכי טוב. הם שוטפים את המגרש מצד לצד והמשחק שלנו שונה מזה. אנחנו גם אוהבים לרוץ, אבל דרך ההגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully