וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו חולה, בספק לאולימפיאקוס

22.3.2013 / 0:10

הפורוורד לא התאמן ובמכבי מקווים שיהיה כשיר למשחק הגורלי (21:00, ישיר בוואלה!). היקמן: ”המפתח הוא לשחק קבוצתי”

מכבי תל אביב המריאה אמש ליוון לקראת המשחק הקריטי מול אולימפיאקוס היום (שישי, 21:00, ישיר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד של וואלה!). הצהובים מודעים לכך שמצפה להם משחק קשה מול קהל סוער, ושוב נשמעו השבוע באימונים דיבורים על לחימה והשקעה, כאשר הצהובים רוצים להמשיך במומנטום הניצחונות ומגדירים את המשחק כ"משחק על כל העונה האירופאית שלנו". החדשות הרעות מגיעות מגזרתו של ליאור אליהו. אליהו חולה ולא מתאמן עם הקבוצה, אך במכבי מקווים כי השחקן יתאושש עד המשחק הערב.

ריקי היקמן, שחקן מכבי תל אביב עם דיוויד בלאט. ברני ארדוב
הפך להיות שחקן מפתח במכבי. ריקי היקמן/ברני ארדוב

ריקי היקמן שהצטיין בניצחון האחרון של מכבי מול חימקי מוסקבה, נשמע דרוך: "אומרים לאחרונה על כל משחק שזה משחק העונה אבל בהחלט מדובר במשחק חשוב מאוד שלנו", אמר היקמן בשיחה עם וואלה! ספורט. "זה הולך להיות משחק באווירה חמה מאוד, המגרש שלהם מאוד ביתי אבל אנו רגילים לשחק במקומות קשים. אנו צריכים להגיע במנטליות הנכונה, לשחק חזק ולהילחם".

"המטרה שלנו זה להשיג את הניצחון מול אולימפיאקוס", המשיך היקמן. "אנחנו מאמינים בעצמנו וננסה לעשות את זה". היקמן התייחס למומנטום החיובי של של מכבי ביורוליג: "במשחק האחרון כולם שיחקו קבוצתי וזה היה המפתח מבחינתנו. זה מאוד משמעותי להשגת ניצחונות. אבל יש לנו עדיין עבודה, ודרך הגנה ומלחמה יש לנו סיכוי טוב להשיג ניצחון".

דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"הדרך הכי טובה כדי להיות תלויים בעצמנו זה לנצח משחקים". בלאט/קובי אליהו

המאמן דיוויד בלאט נשמע דרוך לקראת המפגש החשוב, ואמר: "מדובר במשחק מאוד קריטי והלחץ הוא שווה על שתי הקבוצות. לחץ פועל לטובה, אך יכול לפעול גם לרעה. לשחק ביוון ועוד בפיראוס זו בהחלט משימה לא קלה. מניסיון העבר שלנו, אנו יודעים היטב מה זה אומר לשחק באולם שם. אנחנו באמת מהקבוצות שמשתדלות ללמוד מהטעויות שלנו ולהשתמש בידע הזה כדי להיות יותר טובים או להצליח בפעם הבאה. עד עכשיו זה עבד".

על מצבה של מכבי תל אביב ביורוליג, הוסיף המאמן: "לפני כמה זמן אמרתי שחמישה ניצחונות יעלו אותנו. אולי טעיתי באחד, אבל זה ללא ספק משחק קריטי. תהיה התמודדות בין שתי קבוצות טובות. אולימפיאקוס מעלינו בטבלה והיא אלופת אירופה. זו קבוצה עם המשכיות ועם כמה כוכבים שנשארו ומובילים אותה עם היכולת והניסיון שלהם, וזה בהחלט מנבא הצלחה עתידית. לא מפתיע אותי בכלל שזו קבוצה חזקה גם העונה, זה טבעי והגיוני. הדרך הכי טובה כדי להיות תלויים בעצמנו זה לנצח משחקים".

על האקס דורון פרקינס המשחק באוליפיאקוס, הוסיף בלאט: "יש לדורון מקום חם בלב אצל כולנו. אם לא הפציעה שלו, היינו זוכים באותה שנה בגביע היורוליג. אני מאחל לו להצליח אחרי המשחק ביום שישי".

ניק קיינר מדלי מכבי תל אביב מול מילקו בייליצה קאחה לבוראל. GettyImages
"אביא אנרגיות גם למשחק הזה". ניק קיינר מדלי/GettyImages

ניק קיינר מדלי הוסיף לקראת המשחק: "הבאתי הרבה אנרגיות במשחק האחרון מול חימקי ואביא אנרגיות גם למשחק הזה. יש לאולימפיאקוס שחקנים כשרוניים בצבע, בריבאונד במשחק כזה יכול להיות מאוד משמעותי".

עידכון ראשון בשעה 11:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully