וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.א.ק אתונה השעתה את השחקן שהצדיע במועל יד

יורגוס קאטידיס נזרק עד לסוף העונה: "בקיץ נחליט אם הוא יישאר". השחקן אמר: "מרגיש נורא על המעשה המטופש"

החטא ועונשו, חלק ב': ארבעה ימים אחרי שיורגוס קאטידיס החליט לחגוג שער במדי קבוצתו א.א.ק אתונה דווקא עם הצדעה במועל יד, היווני הצעיר בן ה-20 ממשיך לחטוף עונשים.

מיד לאחר המקרה הודיעה ההתאחדות היוונית, אשר קאטידיס שימש בעבר כקפטן הנבחרת עד גיל 19 שלה, שהוא מושעה מהנבחרות היווניות באשר הן לכל החיים וכעת גם א.א.ק פעלה והשעתה את השחקן עד לסיום העונה.

שחקן א.א.ק אתונה, גיורגוס קאטידיס, מצדיע במועל יד. לצידו שחקן הקבוצה, רוג'ר גריירו. AP
שטות שעולה ביוקר. קאטידיס/AP

כזכור, בשבת האחרונה קאטידיס כבש שער ניצחון בליגה הבכירה, במשחק בו ניצחה אתונה 1:2 את וריה. הוא רץ לקהל וסימן להם את המחווה הנאצית המכוערת.

"א.א.ק החליטה להשאיר את השחקן מחוץ לסגל עד לתום עונת 2012/3", נמסר בהודעה רשמית של המועדון, "זה העונש הכי גדול שאנחנו יכולים לתת לו. בקיץ נחליט האם השחקן יישאר במועדון לעונה הבאה ובינתיים ניתן לו הזדמנות להראות את ההתנהגות שלו באימונים ולהוכיח שהמקרה הזה נבע רק מחוסר בגרות ולא משהו אחר. מעבר לכך, נבדוק שהחזרה שלו לסגל לא תגרום לבעיות במועדון".

אגב, העונש מגיע אחרי שקאטידיס עצמו ביקש שהמועדון יוציא אותו מהסגל. "המעשים שלי היו בלתי מתקבלים על הדעת", הוא אמר, "אני מרגיש נורא כלפי האנשים בהם פגעתי עם המעשה המטופש שלי. אני מבין את החלטת ההתאחדות ואני חייב להם התנצלות, כי הם עזרו לי להגיע למקום בו אני נמצא היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully