וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן רומן ריקלמה: "יש לנו את מסי, ננצח בקלות"

ארגנטינה נרגשת מהגעתו של הפנומן הביתה. המצלמות בעקבותיו וכל צעד שלו מדווח. האלביסלסטה מתכוננים לונצואלה ובוליביה. ריקלמה: "בזכותו הכל יהיה בסדר"

המרוצים לאליפויות בליגות הבכירות באירופה ייקחו פסק זמן בסוף השבוע הקרוב לטובת משחקי מוקדמות הגביע העולמי 2014, מה שאומר שהשחקנים הטובים בעולם לא יהנו מפסק זמן. בעוד כריסטיאנו רונאלדו ירוץ ויזיע באצטדיון רמת גן, ה"אויב" הגדול ליאונל מסי יעשה את זה במדי נבחרת ארגנטינה, שתפגוש ביום שישי את ונצואלה בבואנוס איירס וביום שלישי תתארח אצל בוליביה.

שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי. AP
כל תנועה מדווחת, כל המצלמות מכוונות אליו. מסי/AP

אף אחד בארגנטינה לא שכח - כנראה גם לא ישכח - את הביקור האחרון של ארגנטינה בבוליביה, גם כן כמה ימים אחרי משחק נגד ונצואלה. האופטימיות הייתה אז בשיאה אחרי שדייגו מראדונה הוליך את הנבחרת ל-0:4 במונומנטל במשחקו הראשון על הקווים, אבל 96 שעות לאחר מכן האלביסלסטה הובסו 6:1 בלה פאס.

יחד עם זאת, חואן רומן ריקלמה הוותיק נשמע מלא ביטחון והכריז: "ארגנטינה תנצח את שני המשחקים הללו בקלות. יש לנו את מסי, כך שהכל יהיה בסדר". ריקלמה בן ה-34, שבעצמו לבש את מדי האלביסלסטה 68 פעמים בשנים 1997-2008, הוסיף: "אני רואה כל משחק של ברצלונה ואני חושב לעצמי שהם כל כך ברי מזל. יש להם ארבעה-חמישה-שישה שחקנים שהם הטובים ביותר בעולם בעמדות שלהם. מסי הוא מיוחד, גם אנדרס אינייסטה, כל כך כיף לצפות בהם".

אגב מסי, אם מישהו חשב שבארגנטינה מתייחסים אליו כאל עוד אחד משחקני הנבחרת, מוזמן לחשוב שוב. כל צעד שלו נבחן ומדווח, המצלמות מכוונות כמעט רק אליו ובסרגל הקטגוריות של האתר הפופולרי "אולה", בו הגולשים יכולים לבחור בין כדורגל, כדורסל, טניס, ראגבי וכו', ישנו ענף נוסף: מסי.

כשחאבייר מסצ'ראנו התראיין אתמול לקראת המשחק ביום שישי, בתקשורת המקומית הזכירו: "חאבייר מסצ'ראנו, שמשחק ביחד עם מסי בברצלונה".

שחקן נבחרת ארגנטינה חאבייר מסצ'ראנו. רויטרס
"חאבייר מסצ'ראנו, שמשחק ביחד עם מסי בברצלונה"/רויטרס

בארגנטינה ייזהרו מבוליביה, אבל לא מזלזלים גם בוונצואלה, שפעם שימשה כבשר התותחים של היבשת ושעשתה התקדמות אדירה בשנים האחרונות. "אנחנו חייבים להמשיך לצבור נקודות כדי לעלות כמה שיותר מהר לגביע העולמי", אמר חאבייר מסצ'ראנו, "ונצואלה היא נבחרת חזקה שמאוד התפתחה בשנים האחרונות. שאין קשר בינה לבין הנבחרת שהיא הייתה לפני 10 שנים".

המאמן אלחנדרו סאבלה מתכנן מערך התקפי ביום שישי. מקומם של מסי ושל גונסאלו היגואין מובטח והמקום השלישי בחלק הקדמי יאויש על ידי אסקיאל לאבצי או רודריגו פלאסיו, זאת לאור העובדה שסרחיו אגוארו פצוע. בבוליביה לעומת זאת, המאמן עשוי לוותר על אחד מהחלוצים לטובת שחקן קישור נוסף, כנראה אנחל די מריה שלא ישחק ביום שישי בגלל כרטיסים צהובים.

ארגנטינה מוליכה את בית המוקדמות הדרום אמריקאי ממנו עולות ארבע נבחרות ואילו החמישית ממשיכה למשחקי פלייאוף. למסי וחבריו 20 נקודות, שמונה יותר מאורוגוואי שנמצאת במקום החמישי. הפנומן מברצלונה מוליך את טבלת כובשי השערים עם שבעה, בדיוק כמו גונסאלו היגואין ולואיס סוארס.

הבית הדרום אמריקאי:

1. ארגנטינה, 20 נק'
2. אקוואדור, 17 נק'
3. קולומביה, 16 נק'
4. ונצואלה, 12 נק'
5. אורוגוואי, 12 נק'
6. צ'ילה, 12 נק'
7. בוליביה, 8 נק'
8. פרו, 8 נק'
9. פרגוואי, 7 נק'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully