וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קרית גת הפתיעה את אליצור יבנה

קבוצת התחתית רשמה 63:74 חשוב על יבנה מהצמרת. נהריה גברה בקושי על גליל עליון, מכבי הוד השרון על אליצור רמלה

אחרי שעירוני נס ציונה רשמה ניצחון על עירוני קרית אתא ושמרה על מקומה בראשות הטבלה, הערב (שלישי) נערכו יתר משחקי המחזור ה-22 בליגה הלאומית. קרית גת הנאבקת על הירידה הפתיעה את אליצור יבנה מהצמרת עם 63:73 ביתי . עירוני נהריה כמעט שמטה את הניצחון מול הפועל גליל עליון בעין שרה, אך ניצחה בסופו של דבר 88:92. מכבי הוד השרון גם כן התקשתה מול אליצור רמלה אך ניצחה 78:85.

אבישי גורדון שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון. דוד כהן, מנהלת ליגת העל בכדורסל
21 נקודות לא הספיקו מול נהריה. אבישי גורדון/מנהלת ליגת העל בכדורסל, דוד כהן

קרית גת - אליצור יבנה 63:74

ההפתעה של המחזור הגיעה מהעיר הדרומית. המארחים הגיעו לאחד תבוסה מהדהדת מול מגידו שהחריפה את מצבה בתחתית, וערב המשחק מול יבנה החזקה מהצמרת מעטים האמינו שקרית גת תצא עם הניצחון. אלא שיבנה, שהפסידה לקרית גת גם בסיבוב הראשון, ראתה את היריבה בורחת לה כבר ברבע הראשון והפגינה משחק התקפי חלש למן הפתיחה. תומר פיסצקי (20 נקודות ו-6 חטיפות) ולני דניאל (22 נקודות) הוליכו את קרית גת. מונטה מגי צלף 18 נקודות ליבנה שלא הספיקו, איגור נסטרנקו הוסיף 13.

עירוני נהריה - הפועל גליל עליון 88:92

החבורה של זיו ברתנא מהתחתית כמעט ורשמה את הסנסציה של הערב בעין שרה, אך נהריה, השנייה בטבלה, נזכרה שהוד השרון מזנבת בה במאבק על המקום השני, התעשתה ויצאה בסופו של דבר כשידה על העליונה. גליל עליון עוד עלתה ליתקון 82:86 שלוש דקות לסיום, אך אבירם זליקוביץ' ונייט מילר התעלו והבטיחו ניצחון. מילר היה הקלע הבולט אצל נהריה עם 20 נקודות ורביב פיטשון שלט מתחת לסלים עם 15 נקודות ו-17 ריבאונדים. אבישי גורדון הוליך את גליל עליון עם 21 נקודות ו-8 אסיסטים.

רועי חגאי מאמן מכבי הוד השרון. קובי אליהו
כמעט איבדו נקודות יקרות. רועי חגאי/קובי אליהו

הוד השרון - אליצור רמלה 78:85

הקבוצה של רועי חגאי גם כן התקשתה, אך בסופו של דבר יצאה עם ניצחון שהבטיח לה יתרון ביתיות בפלייאוף. רמלה הגיעה לאחר הפסד לנס ציונה המוליכה אך נתנה פייט יפה לאורך רוב שלבי המשחק. הוד השרון כבר עלתה ליתרון דו ספרתי במחצית הראשונה, אך גרי גנדל החזיר את רמלה לעניינים. ואז דינמה אודיקוסה התעורר, והבטיח ניצחון. אודיקוסה קלע 21 נקודות, וערן אסנטי היה לו לעזר עם 18 ו-10 ריבאונדים. 20 נקודות של טיל ורנון לא הושיעו את רמלה.

תוצאות נוספות:

עירוני רמת גן - טבעון/מגידו 81:94

כפר סבא/כוכב יאיר - הפועל עפולה 66:60

איתי באר יעקב - מכבי קרית ביאליק 77:91

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully