וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקשורת הפורטוגלית מדווחת: "רונאלדו-מאניה בישראל"

ברונו פיניירו מנתניה התראיין במולדתו וסיפק את הזווית שלו לנעשה. אנטונש: "ישראל יריבה ישירה שלנו, נצטרך להתעלות"

בזמן שנבחרת ישראל קיימה אימון נוסף לקראת המשחק הגורלי מול פורטוגל ביום שישי הקרוב, גם ההכנות של היריבה נכנסו להילוך גבוה. הפורטוגלים ימריאו מחר (רביעי) לישראל, וגם בתקשורת המקומית מתכוננים לקבלת הפנים שמצפה לכריסטיאנו רונאלדו בישראל.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן פורטוגל. רויטרס
"רונאלדו-מאניה בישראל". כריסטיאנו/רויטרס

שני השחקנים הפורטוגלים בליגת העל - טיאגו קוסטה מהפועל תל אביב וברונו פיניירו ממכבי נתניה התראיינו במולדתם וסיפקו את הזווית שלהם על הנעשה בישראל לקראת המשחק. "מה שקורה בישראל כרגע זאת רונאלדו-מאניה", הבטיח בלם נתניה. בהמשך נכתב כי "מוטיבציה בהחלט לא חסרה ליריבה שלנו על המקום השני, ודווח על מזג האוויר החם ששחקני פורטוגל עתידים להתמודד עימו.

בינתיים, מי שהצטרף למחנה האימונים של הפורטוגלים ויעבה את הסגל של פאולו בנטו הוא המגן השמאלי של מלאגה אנטונש. המגן התייחס למפגש הקרוב לאחר האימון: "עבדתי בכל הכוח כדי שאוכל להיות כשיר ולעמוד לרשות הנבחרת. זה תמיד כבוד גדול לייצג את פורטוגל. אם הייתי ראוי לזימון? זו לא שאלה שצריך לשאול אותי. בנטו הבין שזה הזמן הנכון לזמן אותי".

"כל המשחקים חשובים", הוסיף. "ישראל היא יריבה ישירה שלנו ויש לנו מספר נקודות זהה, כך שנרצה לעשות תוצאה טובה. נהיה חייבים להראות את האיכויות שלנו כדי לנצח את היריבה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully